سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۲ قبل از ظهر به وقت تهران

مک‌ کین:پوتین خطرناک‌ تر از داعش است!

جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را خطرناک تر از تروریست های داعشی خواند!

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,جان مک کین

جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری ای بی سی استرالیا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را تهدیدی خطرناک تر از گروه تروریستی داعش دانست.

به گزارش ایرنا، این سناتور جمهوری خواه روز دوشنبه پس از ابراز نگرانی در مورد پرونده ارتباط کوشنرداماد دونالد ترامپ باروسیه، اظهارداشت:’داعش قابلیت انجام کارهای وحشتناکی را دارد اما این روس ها بودند که با اقداماتی در جهت دخالت در نتیجه انتخابات ایالات متحده آمریکا به نابودی کامل ارکان دموکراسی دست زدند.’

 

وی ادامه داد : ‘ مدارکی دال بر موفقیت روس ها در این زمینه وجود ندارد، اما آن ها همیشه به دست بردن در نتایج انتخابات ها اقدام خواهند کرد’.

 

مک کین مدعی شد که روس ها قصد تاثیرگذاری برنتیجه انتخابات اخیر فرانسه را نیز داشتند و افزود: پوتین را به عنوان کسی که اوکراین را تجزیه کرد و قصد باز پس گیری کشورهای حوزه ی بالتیک را از محدوده دفاع خودکار ناتو دارد، اصلی ترین چالش پیش روی آمریکا می دانم.

 

این مقام آمریکایی اظهار داشت که در واکنش به تلاش روسیه برای دستکاری در نتیجه انتخابات در آمریکا به محض پایان تعطیلات، تحریم هایی بر علیه این کشور وضع خواهد شد.

 

مقام های حزب دمکرات آمریکا روسیه را متهم می کنند که با نفوذ سایبری و سرقت و افشاء ایمیل ها در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، به پیروزی ترامپ کمک کردند.اتهامی که ترامپ و روس ها آن را رد می کنند.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *