پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

موهای سفیدتان را با این خوردنی سیاه کنید!

www.dustaan.com-جلیلهمجله انلاین دوستان : مدرس دانشکده طب سنتی تدابیر سیاه کردن موهای سفید از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.

غلامرضا کردافشاری مدرس دانشکده طب سنتی درباره در مورد سیاه شدن موهای سفید اظهار داشت: توصیه شده برای سیاه شدن موهای سفید یک یا دو سال هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب به اندازه یک تا دو عدد حلیله سیاه مصرف شود؛ گیاهی که در سه فصل مختلف در سه نوع مختلف و دارای اسم های مختلف است.

وی درباره نحوه مصرف حلیله سیاه گفت: حلیله سیاه را در دهان گذاشته تا نرم شود و سپس مکیده شو تا آرام آرام نرم شود لازم به ذکر است که حلیله سیاه به اندازه یک دانه عناب است.

این مدرس دانشگاه افزود: توصیه می شود حلیله سیاه را با روغن بادام شیرین چرب کنند تا خشونتش گرفته شود.دوم این که مصلح حلیله سیاه عسل است. یک مقدار عسل اضافه کنید تا مصلح آن در بدن باشد.

کردافشاری ادامه داد: حلیله سیاه رطوبت‌ها و مواد زائد از مغز و حلق را از بین می‌برد و حافظه را افزایش می‌دهد به شرط آن که با عسل به اضافه کمی روغن بادام شیرین مخلوط کنند البته یک مقدار دهان را جمع می‌کند و حالت گس دارد.

وی بیان داشت: اگر کسی یک سال یا بیشتر به مصرف حلیله سیاه مداومت کند, می‌گویند موها را سیاه می‌کند. در سیاه شدن مو تاثیرش خوب بوده و جلوی سفید شدن مو را می‌گیرد و مزاج را اصلاح و پاکسازی می کند.

این مدرس دانشگاه افزود: حلیله سیاه موجب کارکرد صحیح معده می‌شود البته می دانید عامل جوانی, شادابی و نشاط کارکرد صحیح معده است که موجب لینت مزاج صحیح و دفع سموم از بدن و احساس سبکی می شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *