پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

مهمان ویژه ضیافت شام اوباما +تصاویر

خبرنگار ایرانی-آمریکایی روزنامه واشینگتن پست، یکی از مهمانان ویژه ضیافت شام رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید بود.

جیسون رضاییان، خبرنگار ایرانی-آمریکایی روزنامه واشینگتن پست، که پیشتر به جرم جاسوسی در ایران بازداشت بود، یکی از مهمانان ویژه رئیس جمهور آمریکادر ضیافت شام سالانه کاخ سفید بود.
۴۴۶۳۵۱۲_۵۶۳
در این مراسم که از سوی «انجمن روزنامه‌نگاران کاخ سفید» (WHCA) به منظور اهدای جوایز سالانه روزنامه‌نگاری مکتوب و زنده ترتیب داده شده بود، مجری زن مراسم پیش از دعوت از رضاییان برای حضور برروی صحنه گفت: “ما افتخار می‌کنیم که جیسون امشب پیش ماست؛ نه تنها به عنوان مهمان ضیافت شام بلکه به عنوان همکاری که به ما ثابت کرد چرا مطبوعات آزاد تا این اندازه مهم و حیاتی است.” وی سپس از حضار خواست، برای اینکه همه صدای حرفه روزنامه‌نگاری را بشنوند، با تشویق خود به جیسون خوشامد بگویند.
۴۴۶۳۵۲۹_۷۸۸
جیسون رضائیان نیز بلافاصله پس از قرار گرفتن در پشت تریبون، ابتدا در اظهاراتی ضدایرانی مدعی شد که محل برگزاری این مراسم شبیه یک اتاق بزرگ و وحشتناک است اما بهتر از حبس انفرادی است! وی در ادامه این اظهارنظر که با تشویق حضار روبه‌رو شد، از حمایت‌های روزنامه‌نگاران آمریکایی در دوران بازداشت خود در ایران که از آن به عنوان “دورانی سخت” در زندگی خود یاد کرد، تشکر کرد.
جیسون رضاییان در این مراسم که باراک اوباما – رئیس جمهور آمریکا – و جو بایدن – معاون وی – نیز حضور داشتند، اعلام جوایز برندگان سالانه انجمن روزنامه‌نگاران کاخ سفید را نیز بر عهده داشت.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *