سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

منویی عجیب برای دختران جهاد نکاح!

مجله انلاین دوستان :   داعش، منوی ویژه‌ای را برای انتخاب همسر دلخواه دختران انگلیسی از بین اعضای خود تنظیم کرد.

منویی عجیب برای دختران جهاد نکاح!
منویی عجیب برای دختران جهاد نکاح!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گروهک تروریستی داعش، لیستی از مشخصات نیروهای خود تهیه کرده و آن را در اختیار دختران انگلیسی برای انتخاب همسر دلخواهشان قرار داد.
سایت خبری “فرانس۲۴” در این‌باره گزارش داد، دو دختر انگلیسی پس از آگاهی از این منو به سوریه مسافرت کرده و با دو تن از نیروهای داعش ازدواج کردند.

آقای “تسنیم اکونجی” وکیل خانوادگی این دو دختر انگلیسی در گفت‌و‌گویی با روزنامه “گاردین” ضمن تأیید این خبر گفت: کادیزا سلطانه (۱۶ساله)، شمیمه بیگم (۱۵ساله) و امیره عباس (۱۵ساله) سه دختر انگلیسی هستند که ماه فوریه گذشته از طریق ترکیه وارد سوریه شده و تاکنون دو نفر از آنان با انتخاب همسر خود از این لیست ازدواج کرده‌اند.

خانواده‌های این سه دختر ضمن ابراز ناراحتی از فرار و ازدواج دخترانشان، از ناکارآمدی پلیس بریتانیا در مقابله با پدیده پیوستن دختران انگلیسی به داعش به شدت انتقاد کردند.

شکست‌های پی‌درپی، کمبود نیرو، بازداشت و هلاکت اعضای داعش در مناطق مختلف، این گروهک را برآن داشته است تا از هر طریقی برای گسترش عقاید انحرافی خود و جذب نیروهای بیشتر تلاش کند و برای محقق شدن این هدف به استفاده از زنان روی آورده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *