پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

مظلوم‌ ترین ستاره پرسپولیس کیست؟!

علی علیپور مهاجم ۲۱ ساله پرسپولیس تهران، مانند بازی های گذشته در بازی برابر الهلال عربستان با تمام توان در خدمت تیم بود.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۳-۱ الاهلی عربستان را از پیش رو بردارد و در مجموع با نتیجه ۵-۳ به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

این برد در حالی رقم خورد که گل ابتدایی علی علیپور توانست نقش فوق العاده مهمی ایفا کند. شاید اگر گل او نبود و پرسپولیس بدون یک گل جلو افتاده با ده نفره چند ده دقیقه را بازی می کرد مشخص نبود چه اتفاقی رخ می داد.

علیپور تا دقیقه ۶۵ در زمین بود و مثل همیشه دوید و تلاش کرد و از جانش برای تیم مایه گذاشت. مانند همیشه برای گلزنی طارمی عرق ریخت و از هیچ تلاقی مضایغه نداشت. مثل همیشه خستگی ناپذیر بود و مدافعان حریف را به زحنت و دردسر انداخت و مانند همیشه کمترین حرفی از او زده می شود. مانند همیشه خوب بود اما کسی از او تعریف آنچنانی نکرد.

پسر محجوب پرسپولیس که دست بر قضا جوان ترین مهره برانکو در این بازی حساس هم بود بار دیگر نشان داد در مواقع حساس می توان روی نبوغ بالایش حساب باز کرد. حتی اگر اسمی از او برده نشود و مثل همیشه در سایه باشد.

 مظلوم‌ ترین ستاره پرسپولیس کیست؟!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *