پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ بعد از ظهر به وقت تهران

مسی مصدوم در زندان آرژانتین/آینده باشگاه در ابهام

مجله انلاین دوستان :  ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در صورت رهایی از کمند مصدمیت باید فکری به حال رهایی از اردوگاه آرژانتین بکند.»

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-لیونل-مسی-اخبارورزشیلیونل مسی بازیکن کلیدی تیم فوتبال بارسلونا این روزها در تلاش است تا از کمند آسیب دیدگی رهایی یابد و نیروی متخصص کلینیک لاماسیا در خدمت این ابرستاره هستند اما تساوی اخیر تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر پاراگوئه، نگرانی عمیق مقامات فوتبال این کشور را در پی داشته است.
آرژانتین برای صعود از گروه خود، اکنون محکوم به پیروزی برابر برزیل (۱۳ نوامبر) و کلمبیا (۱۷ نوامبر) است و اگر لیونل مسی به علت مصدومیت به این دو بازی بزرگ و تاریخی نرسد اما برای ال کلاسیکو دربی به تاریخ ۲۱ نوامبر برسد باید منتظر خشم شدید مردم آرژانتین باشد، از طرفی فشار دو بازی ملی و دو سفر طولانی از اروپا به آمریکای جنوبی شاید مسی را با مصدومیتی جدی و تمدید شده مواجه کند، چیزی که هرگز برای مقامات فوتبال آرژانتین قابل هضم نیست.

باشگاه بارسلونا این روزها با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند، حامی مالی اول بارسلونا خطوط هوایی قطر خواهد بود و این اولین مشکل بارسا است چرا که این خط هوایی وابسته به بنیاد قطر بوده و برخورداری از حمایت مالی ارگانی که تروریسم بین الملل را تغذیه می‌کند، بدنامی تاریخی را برای بارسلونا به همراه خواهد داشت.

محکومیت بارسلونا نیز نزد یوفا و فیفا قابل تمدید است و مشخص نیست چرا هیچ نظر مساعدی برای درخواست تجدید نظر بارسلونا در کار نیست. باشگاه به صورت رسمی اعلام حالت بحرانی کرده و مقامات باشگاه در مجمع عمومی بارسلونا از هیات امنا خواسته‌اند فکری به حال وضعیت حقوقی، قضایی و مالی باشگاه کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *