پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

مرگ زن جوان در پی واژگونی پراید +تصاویر

درپی واژگونی خودروی پراید در خیابان دماوند پایتخت، راننده ان که زنی جوان بود جان خود را از دست داد.

به گزارش تسنیم، ساعت ۲:۴۹ بامداد امروز واژگونی خودروی سواری در مسیر شرق به غرب خیابان دماوند به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۹۲ آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

سید هادی حجازی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال حرکت در خیابان به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد شدید با جدول کنار خیابان، واژگون شده بود.

وی با اشاره به محبوس شدن راننده داخل اتاقک خودرو عنوان کرد: نیروهای عملیاتی بی‌درنگ پس از قرار دادن علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات ویژه قسمتی از بدنه خودرو سواری را بریدند و راننده جوان که خانمی حدوداً بیست و یک ساله بود را از اتاقک متلاشی شده وسیله نقلیه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

حجازی تصریح کرد: متأسفانه پس از معاینات اولیه از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد راننده جوان در همان لحظات اولیه براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از رفع نشتی بنزین خودرو سواری این وسیله نقلیه را به حالت اولیه بازگرداندند همچنین علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.

مرگ زن جوان بر اثر واژگونی پراید / عکس
مرگ زن جوان در پی واژگونی پراید +تصاویر
مرگ زن جوان بر اثر واژگونی پراید / عکس
مرگ زن جوان بر اثر واژگونی پراید / عکس
مرگ زن جوان بر اثر واژگونی پراید / عکس
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *