سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

مرد جوانی که مزاحم همسر دومش را تکه تکه کرد!

مجله انلاین دوستان : مرد جوان که پس از قتل مزاحم همسر دومش جسد او را تکه تکه و دفع کرده بود در جریان محاکمه اش به تشریح جنایت خود پرداخت.
مهر نوشت :  مرد جوان که پس از قتل مزاحم همسر دومش جسد او را تکه تکه و دفع کرده بود در جریان محاکمه اش به تشریح جنایت خود پرداخت.

صبح امروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری و به ریاست قاضی همتیار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده فارغ متهم به مشارکت در آدم ربایی مباشرت در قتل مشارکت در مخفی کردن جسد و مباشرت در جنایت بر میت است.

فریبا همسر وی نیز متهم به مشارکت در آدم ربایی معاونت در قتل بوده و متهم ردیف سوم به نام قدیر متهم به مشارکت در مخفی کردن جسد است.

وی افزود: زمان وقوع قتل چهارم دی ماه سال ۹۰ و مکان آن یک باغ در شهریار بوده است.

در ادامه خواهر مقتول به عنوان اولیای دم در جایگاه قرار گرفت و برای قاتل برادرش درخواست قصاص کرد.

قاضی اصغر زاده رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به فارغ از او خواست به دفاع از خود بپردازد.

فارغ نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه اظهار داشت: اتهام آدم ربایی را قبول ندارم. مقتول به دست من کشته نشد اما اتهام مخفی کردن جسد و جنایت بر میت را قبول دارم. چهار ماه بعد از عقد با فریبا متوجه شدم فردی به او پیامک می دهد. وقتی در این باره از او پرسیدم اظهار داشت: برادر یکی از دوستانم به نام بهرام مزاحم او می شود.

بلافاصله از بهرام شکایت کردم اما او دست از مزاحمت هایش برنداشت. او همسرم را تهدید می کرد اگر با وی ارتباط نداشته باشد تعدادی عکس خصوصی از فریبا را پخش می کند. سرانجام مجبور شدم خودم دست به کار شوم. فریبا همسر دوم من بود و برای به دست آوردن او صد میلیون تومان خرج کردم. شب حادثه از فریبا خواستم بهرام را به یک باغ در حوالی شهریار بکشاند.

وقتی بهرام وارد باغ شد گلوی او را گرفتم و فشار دادم او بی حال روی زمین افتاد من هم همراه فریبا به خانه رفتیم. یک روز بعد به باغ رفته و با جسد بهرام در حالی که ضربه ای به سرش وارد شده بود روبرو شدم. من هیچ ضربه ای به سر او نزدم و فقط گلویش را فشار دادم. ۴۰ روز بعد دوباره به باغ رفته و جسد را از زیر خاک بیرون کشیده و برای اینکه بتوانم جابه جا کنم با یک چاقو تکه تکه اش کردم.

در ادامه این جلسه فریبا در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از اتهام خود پرداخت. پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *