پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

لیندا کیانی و نازنین بیاتی در مراسم اکران «کارگر ساده نیازمندیم»

مراسم اکران خصوصی کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور هنرمندان سرشناس کشورمان در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

اجرای این مراسم بر عهده پدرام کریمی بود.

مراسم اکران «کارگر ساده نیازمندیم»

در ابتدای این مراسم منوچهر هادی کارگردان فیلم، اظهار داشت: مهمان های زیادی داریم که در این مراسم حضور یافتند از جمله فرزاد موتمن، پانته آ بهرام، مهرانه مهین ترابی، هادی ساعی، سارا رسول زاده، نیما نکیسا، محمد سلوکی، سعید جلالی، هومن جوادی و… که حضور این دوستان باعث افتخار است.

عامریان گفت: به همه خیر مقدم می گویم و خوشحالم که در حضور شما به تماشای فیلم می نشینم. بسیار خوشحالم که این فیلم ساخته شد.

سیروس همتی بازیگر این فیلم گفت: من  ۲۴ سال است که دبیر ریاضی هستم و اکنون می خواهم همگی برای شادی روح مریم میرزا خانی، او را تشویق کنیم.

وی در ادامه گفت: خوشبخت کسی است که دوست خوب داشته باشد و من چه قدر خوشبختم که منوچهر هادی دوست من است.

روزبه رایگا، تصویربردار گفت: امیدوارم که از تماشای این فیلم رضایت داشته باشید.

بهرام افشاری بازیگر فیلم کارگر ساده نیازمندیم، گفت: من آذری نیستم و لهجه آذری بلد نبودم و حدود ۲ ماه برای این لهجه تمرین کردم.

در انتهای مراسم با گرفتن یک عکس یادگاری، نمایش فیلم آغاز شد.

اخبار فرهنگی,اخبار بازیگران,اخبار هنرمندان اخبار فرهنگی,اخبار بازیگران,اخبار هنرمندان اخبار فرهنگی,اخبار بازیگران,اخبار هنرمندانhttp://seemorgh.com/images/content/mohamadsolooki.jpg

http://app.akharinkhabar.ir/AndroidOnlineNewsImage.aspx?id=13164532http://static3.bornanews.ir/thumbnail/m7fBYQ19oFjf/zKlnR2CgDMts54GkxMYEj8fvMMUiCETIT3Il7Z8QJ7YCZYBL8OGb1tkXRmfG0ZrOzG4dCpLzLSmmrKvCe4wUTu13Tn_uC3GX/IMG_0411.jpghttp://tehranpress.com/images/news/162470/thumbs/162470.jpghttp://aksiato.com/wp-content/uploads/2017/07/Panteabahramm-3.jpghttp://aksiato.com/wp-content/uploads/2017/07/Sararasolzadeh-96-4.jpg

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *