پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

محاصره کامل تروریست های تکفیری داعش در موصل

نیروهای مبارز عراقی با پیشروی های خود عرصه را بر تروریست های تکفیری تنگ کرده و اکنون عناصر این گروه شیطانی در مرکز موصل در محاصره کامل هستند.

  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل , داعش

خبرهای رسیده از خطوط مختلف نبرد در موصل حاکی است تروریست‌های داعش در مرکز این شهر به دام افتاده و در محاصره کامل نیروهای عراقی قرار دارند.

«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق از محاصره کامل موصل و پیشروی چشمگیر نیروهای عراقی در دو محور شرقی و غربی این شهر خبر داد.

به نوشته وبگاه خبری «الصباح» العبادی گفت: یک سوم اهالی موصل هم اکنون به طور مستقیم در حمایت نیروهای دولتی هستند و مأموران امنیتی در تلاشند تا خانواده‌های بیشتری را آزاد و از چنگ تروریست‌ها نجات دهند.

وی افزود: عملیات نظامی نیروهای ما با پشتیبانی دقیق و موثر هوایی توانسته است خطوط ارتباطی داعش را در مناطق مختلف موصل قطع کند.

 

الصباح به نقل از «نجم الجبوری» یکی از فرماندهان عملیات آزادسازی موصل نوشت: نیروهای عراقی هم اکنون در حال پیشروی به سمت مناطق مسکونی در محور جنوبی و فرودگاه موصل هستند.

 

«درید سعید» یک فرمانده پلیس ضد تروریسم عراق نیز اعلام کرد: نیروهای ما دیروز (جمعه) حمله به دو محله «الجامعه» و «المصارف» را در شمال شرق ساحل شرقی موصل آغاز کردند.

 

همچنین «عبدالوهاب الساعدی» فرمانده یگان ضد تروریسم عراق از پاکسازی محله «الزهور» و چندین مجمتع مسکونی دیگر از عناصر داعش خبر داد.

 

«زیاد شیخ» یکی از فرماندهان پلیس فدرال نیز  اعلام کرد:  تروریست‌های داعش در مرکز موصل به دام افتاده و در محاصره نیروهای عراقی قرار گرفته‌اند.

 

در ادامه عملیات آزادسازی استان «نینوی» نیروهای الحشد الشعبی پنجمین مرحله آزادسازی غرب موصل را دیروز (جمعه) آغاز کرده و درگیری‌ها در این منطقه ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *