پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

مازیار فلاحی : نقشم در «یادم تو رو فراموش»، شبیه خودم است!

مازیار فلاحی خواننده سرشناس کشورمان که برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر در جایگاه یک بازیگر نقش مکمل قرار گرفته بود، از تجربه اولین بازی اش و نحوه ورود به ان توضیحاتی داده است که در ادامه مشاهده میکنید.

رادیو ایران: مازیار فلاحی در ابتدای سخنانش به فعالیت هایی هنری خود در طول این مدت اشاره کرد و در این باره گفت:
من مازیار فلاحی؛ اولین کار و فعالیت موسیقیایی خود را سال ۱۳۸۶ با فیلم مجنون لیلی ساخته قاسم جعفری آغاز کردم. پس از ساخت قطعه مجنون لیلی؛ برای موسیقی متن فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی ۳۰ قطعه موسیقی را ساخت و تولید نمودم. ناگفته نماند در طول این مدت، کنار فعالیت های موسیقیایی ام، در برخی از آثار هنری نظیر «قلب یخی»؛ «دختران» به شکل خیلی کوتاه در نقش یک بازیگر به ایفای نقش پرداختم.
 %d9%85%d8%a7%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d9%84%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%b1-%db%8c%d8%a7%d8%af%d9%85-%d8%aa%d9%88-%d8%b1%d8%a7-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b4
وی در ادامه به شهرت و محبوبیت اشاره کرد و با بیان اینکه این دو معیار عاملی است که بازیگران را به سمت خوانندگی و خوانندگان را به سمت بازیگری می کشاند، خاطر نشان کرد:
برای ورود به عرصه های مختلف هنری اگرچه این عوامل می تواند مهم تلقی شود، اما صرف این معیارها نمی توان عاملی برای موفقیت باشد. هر فرد هنرمند برای موفقیت خود نیازمند آموزش و تجربه است.بازیگر فیلم «یادم تو رو فراموش» در ادامه با بیان اینکه اولویت کاری ام همواره موسیقی به خصوص موسیقی فیلم بوده و همچنان نیز ادامه دارد، تصریح کرد: علاقه ام به موسیقی فیلم بسیار زیاد است این علاقه به قدری است که مرا تا پاسی از شب به دیدن و تماشای فیلم ها فرا می خواند. در فیلم یادم تو رو فراموش نقشی که ایفا می کنم شباهتی فراوانی با شخصیت و ویژگی هایم دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *