چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵ قبل از ظهر به وقت تهران

مار پیتون صاحبش را کشت ؟! +عکس

مجله خبری دوستان : مار پیتون صاحبش را کشت ؛ دیدن مار پیتون خانگی در کنار جسد صاحبش گمانه زنی کشته شدن دن براون ۳۱ ساله توسط مار خانگی اش را افزایش داده است .

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشاهده مار پیتون خانگی در کنار جسد صاحبش این گمانه زنی را تقویت کرده است که او احتمالا توسط  مار پیتون خانگی کشته شده باشد. جسد ” دن براندون ” ۳۱ ساله در حالی در خانه اش در ” همپشر” انگلیس  پیدا شد که مار پیتون خانگی او در کنار جسدش حضور داشت. بنا به گفته پلیس، جسد ” دن ” در حالی در اتاقش پیدا شد که یکی از مارهای پیتون از قفس بیرون آمده  بود. گفته می شود که بدن او دچار جراحت شدیدی شده بود.

آیا  این مار پیتون خانگی موجب مرگ صاحبش شده است ؟ تصاویر

مار پیتون صاحبش را کشت

این در حالی است که بنا به گفته کارشناسان حیات وحش، مارهای پیتون طعمه هایی که قصد خوردنش را دارند می کشند. در حالی که مرگ مشکوک این جوان ماردوست انگلیسی در هاله‌ای از ابهام است،پلیس قصد دارد تحقیقات بیشتری را در این خصوص انجام دهد.  همچنین پلیس در انتظار دریافت نتایج کامل  آزمایش سم‌شناسی است تا علت  دقیق مرگ این جوان  را اعلام کند.

کشته شدن انسان توسط مار پیتون پیشتر نیز گزارش شده بود، اما این نخستین مورد از حمله پیتون به انسان در انگلیس به شمار می رود. در اردیبهشت امسال یک مرد اندونزیایی که توسط مار پیتون غول پیکر بلعیده شده بود در شکم این حیوان پیدا شد. همچنین در سال ۲۰۱۳ نیز یک مامور حفاظتی اهل برمه در حالی که قصد جابجایی مار پیتون را داشت توسط این خزنده کشته شد.

آیا  این مار پیتون خانگی موجب مرگ صاحبش شده است ؟ تصاویر

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *