پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

فهرست اولیه مد نظر مظلومی لو رفت/ از ۵ شاه ماهی فقط یکی جذب شد!

مجله انلاین دوستان :   فهرست اولیه از بازیکنانی که پرویز مظلومی درخواست جذب آنها را به باشگاه داده بود مشخص شد. در بین بازیکنانی که مد نظر سرمربی آبی‌پوشان بود تنها یک دروازه بان به این تیم پیوست.

فهرست اولیه مد نظر مظلومی لو رفت/ از ۵ شاه ماهی فقط یکی جذب شد!
فهرست اولیه مد نظر مظلومی لو رفت/ از ۵ شاه ماهی فقط یکی جذب شد!

آیا استقلال خوب یارگیری کرده است؟ پاسخ را امروز نمی‌توان با قاطعیت اعلام کرد اما واقعیت این است که باشگاه استقلال از لیست اولیه پرویز مظلومی تنها مهدی رحمتی را جذب کرده و این موضوع در اواسط فصل واکنش های خاص خودش را به دنبال خواهد داشت.

پیگیری های مهر نشان داد در فهرست ابتدایی مظلومی بازیکنان مطرحی قرار داشتند که تاکنون فقط یکی از آنها جذب شده است. لیست اولیه پرویز مظلومی این بود:

سید مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، آندرانیک تیموریان یا جواد نکونام، وحید امیری، ایمان مبعلی و لوسیانو ادینهو.  کافی است مصاحبه های مظلومی در مورد نکونام و تیموریان و ادینهو و مبعلی و … را از نظر بگذرانید تا متوجه شوید که لیست اولیه چه بوده است.

استقلال اما تا این لحظه تنها مهدی رحمتی را از لیست اولیه مظلومی جذب کرده  و بقیه بازیکنان را از لیست دوم و سوم مظلومی به خدمت گرفته است: رحمتی، جابرانصاری، عبدالله چشمی، میثم مجیدی و حاج محمدی.

البته مذاکرات هنوز ادامه دارد اما تنها یک جای خالی دیگر از سهمیه استقلال باقی مانده که در بهترین شرایط می تواند یک بازیکن دیگر از لیست اولیه را شامل شود.  این در حالی است که بیک زاده هم در لیست فنی مظلومی بوده و این مربی درخواست کنار گذاشتن او را از استقلال نداده و باشگاه تنها به دلیل بدهی زیادی که به این بازیکن دارد با او وارد مذاکره نشده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *