پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

فرشید نوابی و دلایل کم کاری و دوری از بازیگری

فرشید نوابی بازیگر مطرح کشورمان در گفت و گویی جدید به دلایل دوری از سینما پرداخته است.

%postname%
فرشید نوابی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو یی اظهار کرد:

سریال “ماه و پلنگ” را پس از سه سال که کاری را انجام نداده بودم، کار کردم. واقعیت این است که من در این سه سال اخیر به دورازهر گونه بهانه گیری بیشتر سعی کرده ام نقش اول زندگی خودم را بازی کنم و آن، وظیفه بزرگ کردن فرزندم بود. در حال حاضر که کمی فراغت پیدا کرده ام، در زمینه انجام کارهای نمایشی حضور دارم.  البته حتی زمانی که در عرصه تصویر هم حضور نداشتم، برنامه “سینما اکران” را برای شبکه پنج تهیه کردم که محمد حسین لطیفی آن را اجرا می کرد.

بازیگر سریال تلویزیونی ” پروانه” همچنین توضیح داد:
حضور داشتن یا حضور نداشتنم جلوی دوربین به معنای وسواس نیست بکله به معنای آن است که من برای حضورم جلوی دوربین باید دلیل داشته باشم و این دلیل برای من تنها متر کردن فیلمنامه ، ‌نقش و دیالوگ نیست. نقشی که می خواهم آن را ایفا کنم باید حال مرا خوب کند تا بتوانیم آن فضا را به بیننده منتقل کنم. تمام تلاش من برای حضور در آثار مختلف نیز انتقال حس مثبت به مخاطبان بوده که در عین حال بتوانم تاثیرگذار هم باشم و در هر مقدار از حضورم تاثیری را روی مخاطب داشته باشم.

بازیگر فیلم سینمایی ” این زن حرف نمی زند” اظهار کرد:
فقط آمدن و رفتن برای من جذابیتی ندارد کما اینکه از این به بعد هم قطعا همین خواهد بود به این معنا که اگر  حس کنم در یک داستان فرد دیگری هم می تواند آن نقش مرا ایفا کند، ترجیح می دهم در آن اثر حضور نداشته باشم. در شرایط کنونی دیگر برای من و امثال من معنای حضور داشتن به خاطر دیده شدن جذاب نیست بلکه دوست داریم تاثیر خوبی در ذهن مردم داشته باشیم و امیدوارم سال آینده بتوانم لحظه های بیشتری میهمان چشمان نازنین مردم باشم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *