چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه شنبه ۲۷ اذر ماه ۱۳۹۵

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه شنبه بیست و هفتم اذر ماه ۱۳۹۵

fal-roozaneh-WwW.dustaan.com_2
فـال روزانـه – Daily Omen

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز شنبه ۲۷ آذر – ۱۷ دسامبر برای امروز شما

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

به نظر می‌رسد که امروز همکاران شما بر رفتارتان عیب و ایراد بگیرند، اما شما احساس می‌کنید که مانند دیگر روزها هستید و کار متفاوتی انجام نمی‌دهید. شاید آنها بیش از حد خرده گیر و عیب جو هستند، اما قبل از اینکه با آنها جرو بحث کنید، ببینید چکار می‌توانید بکنید که این نگرانی‌های بی مورد آنها را برطرف کنید. شاید این مسئله فرصتی باشد که شما بتوانید رابطه خود را با دیگران بهبود ببخشید به جای اینکه مدام از این شکایت کنید که چرا دیگران ارزش کاری که شما انجام می‌دهید را نمی‌فهمند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

به نظر می‌رسد که امروز بهتر از همیشه بتوانید کار کنید و کارهایتان را به موقع انجام دهید به خاطر اینکه آنها راحت تر از گذشته به نظر می‌رسند. در واقع، شاید به این خاطر باشد که همکاران و دوستان شما که همیشه حواس شما را از کار کردن منحرف می‌کردند امروز خودشان به اندازه کافی کار دارند که سرشان به کار خودشان باشد.الان زمان تنبلی نیست که شما بخواهید از برنامه‌ها و کارهای خود طفره بروید؛ شما توانایی سازماندهی کارهای بی شماری را دارید اما اگر برای شروع گام محکمی ‌بردارید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

دامنه کاملا جدیدی پیش روی شما ظاهر می‌شود که ممکن است شما را از کارهایی که دارید منحرف کند. اما به معنی این نیست که باید از احساسات خود چشم پوشی کنید؛ بلکه باید آنها را بررسی کنید و ببینید کدامشان ظرفیت این را دارند که شما را به عمل وادارند. ممکن است کمی‌ تمرین لازم داشته باشید، اما یاد می‌گیرید که چگونه خود را در برابر اتفاقات بیرونی کنترل کرده و در مسیر خود درست قدم بردارید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

زمانی که افکار شما احساسات تان را حمایت می‌کنند خوشحال‌تر به نظر می‌رسید، حتی اگر زمانی باشد که در حالت کاملا جدی قرار دارید. اکنون ماه از سومین خانه شما در حال عبور می‌باشد که همان خانه ارتباطات شماست، شما کاملا مطمئن هستید که در مسیر درست گام بر می‌دارید. هنوز عجله‌ای در کار نیست؛ آخرین نقشه شما شاید یکی دو روزی برای شکل گرفتن وقت نیاز دارد.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

الان زمان آن است که اوضاع را برسی کنید که ببینید تا کنون چه کارهایی کرده‌اید و برای ورود به مرحله بعدی آماده بشوید بی آنکه نیاز باشد خود را مانند سری قبل درگیر کنید. ثبات بخشیدن به کارها و روش‌هایتان موجب می‌شود که بتوانید سطوح بالاتری از خلاقیت و نوآوری را ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، نیازی به گذاشتن انرژی بیشتر در کار نیست؛ بلکه باید بوسیله هوش خود لیاقت خود را در هر کار جزیی هم که به شما پیشنهاد می‌شود نشان دهید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند کمی ‌باعث آشفته شدن شما شود. از طرف دیگر، به شما یادآوری می‌کند که باید کیفیت کارتان را بالا ببرید، و در ارتباطات و خودباوری تان پیشرفت ایجاد کنید. خوشبختانه، داشتن اطلاعات خوب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید شفاف فکر کرده و تصمیمات خردمندانه بگیرید. از سوی دیگر،‌ جایگاه ماه به شما بر احساسات درونی‌تان تاکید می‌کند، که می‌تواند شما را مجبور کند که انتخاب‌های اخیر خود را حدس بزنید. توجه کافی به قلب و عقل تان می‌تواند بهترین‌ها را برایتان در دنیا به ارمغان بیاورد.

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

شما دو روزفرصت دارید تا کارهای نیمه تمام خود را سر و سامان دهید تا زمانیکه ماه به نشان شما بازگردد و دوره جدیدی را در زندگی شما ایجاد کند. این زمان خوبی برای شروع یک کار جدید نیست؛‌ بهتر است آن کارهایی که ناتمام مانده‌اند را به پایان برسانید. اما انجام دادن وظایف تان در کمال شایستگی برای شما کافی نیست. مسایل بسیاری برای شما وجود دارند که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید تا انرژی و شادمانی را برایتان با هم بوجود بیاورند.

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

اگرچه توجه شما به آینده منعطف شده، شما نباید نگاه‌تان را به جایی که درآن ایستاده‌اید از دست بدهید و فقط به این توجه کنید که چه چیز پیش روی شماست. این امکان برایتان وجود دارد که بتوانید دیدگاه‌هایی راجع به آرزوهای خود داشته باشید و هم بتوانید واقعیات روزانه خود را مشاهده کنید و شما خواهید فهمید که در نقطه درستی از زندگی خود ایستاده‌اید، زمانیکه بر رویاهای خود آگاهی داشته باشید حتی اگر در خواب باشید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

ایده‌های بزرگ و نقشه‌های پر زرق و برق به سوی شما می‌آیند، اما بازگشت ماه به نشان شما نشان دهنده این است که شما باید کمی‌ خودتان را کنترل کنید. هیچ کس دیگری این کار را برای شما نمی‌کند. به جای اینکه به افق‌های دوردست خیره شوید و آرزو کنید که کاش آنجا بودید، به این توجه کنید که چه چیزی درست سر راه شما قرار گرفته است.

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

شخصی امروز پیش شما می‌آید تا برای اتفاقی که برایش رخ داد چاره جویی کند و شما به او کمک می‌کنید،‌ راجع به استحکام بخشیدن به پروژه‌ای یا پیدا کردن یک راه حل ساده برای انجام بهترین کار. ذهن شما این توانایی را دارد که از هزاران جزییات صرف نظر کند، اما قادر نخواهد بود که تصمیم درستی بگیرد که چه چیز مهم است و چه چیز نه. اما زیاد درگیر محاسبه و تجزیه و تحلیل نشوید. دلسوزی را چاشنی کارتان کنید تا بین کاری که به سختی رضایت بخش می‌شود تفاوت را احساس کنید تا دیگران را از لیاقت و کاردانی خود مبهوت کنید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز کسی به شما پیشنهاد احساسی تاثیر گذاری دهد که برای شما ناخوشایند باشد که از آن طفره بروید. عجیب اینکه،‌ تلاش‌های شما برای دوری کردن از یک ناحیه ناشناخته سخت‌تر از این است که نفس عمیقی بکشید و خود را در آن بیندازید. حتی اگر شما با احساسات پیچیده‌ای محاصره شده باشید،‌ روی شنیده‌هایتان تمرکز کنید و سپس آنچه را احساس میکنید بیان کنید. می‌توانید از این تاثیر شدید  استفاده کنید تا نگاه تازه‌ای به زندگی داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

ورود ماه به هفتمین خانه شما یعنی خانه شراکت شما باعث تغییر توجه از شما به سوی کسانی است که با شما کار می‌کنند یا همبازی شما هستند. اما ممکن است آنها کمتر مایل باشند که رویاها و مهارت‌هایتان را تشویق کنند، که این باعث ناراحتی شما می‌شود. با آنها به خاطر این ناراحتی برخورد نکنید؛ بلکه زمینه‌هایی را که باعث آگاهی دیگران از شما می‌شوند را پرورش دهید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *