سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه شنبه ۱ مهر ماه ۹۶

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه شنبه ۱ مهر ماه ۱۳۹۶

فـال روزانـه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز عملکرد کاری تان برای تان مهم است، اما اگر می خواهید به رضایت کامل دست یابید باید خلاقیت های تان را هم به کار ببندید. سرشار از ایده های ناب هستید، اما لازم است که حواس تان را جمع کنید تا هنگام در میان گذاشتن افکارتان تهاجمی به نظر نرسید. شور و اشتیاق خود را روی کاری که در حال حاضر در دست دارید سرمایه گذاری کنید، به این ترتیب کارآمدی تان وارد مرحله ی جدیدی خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز دل تان می خواهد که لذت ها را تجربه کنید، اما شاید فرصت کافی در اختیار نداشته باشید. سعی کنید با نظم و انضباط باشید. انرژی خود را روی هوس های زودگذر نگذارید، در عوض دست به کاری بزنید که دارای تاثیرات بلند مدت باشد. البته، اگر کمی هوشمندی به خرج دهید می توانید کارهای روزمره ی خود را همراه با شادی و تفریح انجام دهید. به کاری که انجام می دهید عشق بورزید تا سختی آن را حس نکنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

شاید به اتفاقات اخیر فکر کنید و مدام به خودتان بگویید که اگر در زمان درست دست به کار می شدید الآن وضعیت چگونه بود. تا زمانی که متوجه اتفاقات اکنون نشوید، نمی توانید وارد مرحله ی بعدی شوید. مدام به خاطرات گذشته فکر می کنید، اما مقاومت اکنون شما فقط گریز از یک چیز اجتناب ناپذیر است. نگاهی به ذخیره ی احساسی تان بیندازید و بعد خودتان را برای ماجراجویی های آینده آماده کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

تا همین چندی پیش طوری رفتار می کردید که انگار به خودتان اطمینان کامل دارید، اما امروز قصد دارید منطقی تر عمل کنید. اگر احساسات تان روی شما تاثیر می گذارد، حواس تان باشد که افکار منفی را فیلتر کنید و فقط افکار مثبت را نگه دارید. اما یادتان باشد که کورکورانه پیش نروید، یعنی خوش بینی بی مورد نداشته باشید. بهترین راهکاری که شا را به سوی موفقیت خواهد رساند برقراری تعادل میان عقل و احساس است.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

این که کاری را که در دست انجام دارید به مرحله ی بعد وارد کنید یک چیز است، و این که بخواهید دست به یک کار جدید بزنید یک چیز دیگر. تا زمانی که تصمیم گیری های فوری شما را دچار مشکل نکند می توانید به مسیرتان ادامه دهید. اکنون به راحتی حواس تان پرت می شود، پس همه ی تلاش تان را به کار بگیرید تا روی مهم ترین موضوع تمرکز کنید. اوقات خوش می آیند و می روند، اما باید کاری انجام دهید که تاثیرات دراز مدت داشته باشد.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز ممکن است به خاطر مشاهده ی موجی از خوش بینی تصمیم بگیرید تعهدات مهمی بدهید. اکنون که ماه به نشانه ی شما بازگشته تمایل دارید که به هر پیشنهادی پاسخ مثبت بدهید. اما اگر این موج خوش بینی بگذرد و برود ممکن است نتوانید با همین شور و حرارت به کارتان ادامه دهید. پس همه ی انرژی خود را روی چیزی نگذارید که ممکن است به ناگهان تغییر کند، در عوض آماده باشید که هر وقت لازم شد مسیرتان را تغییر دهید. برای این که شانس موفقیت تان زیادتر شود به اقدامات تان خوب فکر کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

بهتر است کاری را که به پایان خود نزدیک شده دیگر به تعویق نیندازید. دل تان می خواهد که مسیرتان را مستقیم ادامه دهید، اما اگر کمی هم احتیاط کنید بد نیست. حتی اگر احساس می کنید که یک فرصتی ارزش دنبال کردن را دارد، به شما توصیه می شود که صبر کنید و تا زمانی که از مقصد مطمئن نشده اید حرکت نکنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

اهداف تان در حال تغییر هستند و کاری هم از دست شما ساخته نیست که مانع این فرآیند شوید. سعی کنید یک نظر مسیر جدیدی را که زندگی پیش پای شما گذاشته ببینید، شاید به این ترتیب همه چیز بهتر به نظر برسد. اما بدانید که اکنون زمان مناسبی برای گرفتن تصمیم های بزرگ نیست. صبورانه رویاهای تان را پیش ببرید و بذر موفقیت را بکارید و بعد فرصت دهید تا تلاش های تان به مرور زمان به بار بنشیند.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

اکنون اعتماد به نفس تان رو به افزایش است، اما فکر نکنید که می توانید به این ترتیب از سخت ترین مراحل و موانع بگذرید. سرعت تان را کم کنید و پیچیدگی ها را به کمک مهارت های عقلی مهار کنید. برای این که به یک دیدگاه درست برسید باید عقل تان را به کار بگیرید. این که فکر می کنید یک ابر قهرمان هستید باعث نمی شود که بتوانید پرواز کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

اکنون زمان آن رسیده که کار روی جزییات را تمام کنید و نقشه های خود را به اجرا بگذارید. سعی کنید اهداف تان را از یاد نبرید و قبل از حرکت همه ی کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید. شاید این کار چندان هم راحت نباشد، اما اکنون باید با دقت پیش بروید. به احساسات تان توجه کنید، زیرا می توانند شما را به اوج برسانند.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

به نظر می رسد فرصت را برای انجام یک کار مهم از دست داده اید، اما فردا دوباره می توانید امتحان کنید. امروز باید به همه ی فرصت ها با دقت نگاه کنید و آن ها را بدون بررسی رها نکنید. حتی اگر انتظارات تان آن طور که می خواستید برآورده نشد، به شما توصیه می شود که ایده آل های تان را مجسم کنید تا دوباره انرژی بگیرید. دلیلی ندارد که از الآن نگران نتیجه ی کار باشید، فقط باید حواس تان را جمع کنید تا در زمان درست به اقدامات درست دست بزنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

اگر امروز با اختلاف نظر مواجه شدید سعی کنید موضوع را سخت نگیرید. متاسفانه امروز احتمال این که مجبور به دعوا شوید زیاد است. اما بدانید که عدم تحمل شما بیشتر مشکل ساز می شود و کمکی به شما نخواهد کرد. برای این که از ماجراهی غیر ضروری در طول مسیر خلاص شوید، فقط کافی است با احتیاط رفتار کنید. برای این که به قهرمان امروز تبدیل شوید باید راه آشتی و سازش را پیدا کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *