سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۱ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه سه شنبه ۹ خرداد ۹۶

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۳۹۶

فـال روزانـه – Daily Omen

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است از شنیدن صدای خودتان خسته شوید. شاید خیلی سریع وارد بحث شوید، اما بعد فکر کنید که بهتر است چیزی نگویید. نگه داشتن اطلاعات به اندازه ی فاش کردن آن ها می تواند مشکل ساز باشد. لزومی ندارد که خودتان را به دردسر بیندازید. نقطه ی اعتدال را پیدا کنید و افراط و تفریط بپرهیزید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است از شنیدن صدای خودتان خسته شوید. شاید خیلی سریع وارد بحث شوید، اما بعد فکر کنید که بهتر است چیزی نگویید. نگه داشتن اطلاعات به اندازه ی فاش کردن آن ها می تواند مشکل ساز باشد. لزومی ندارد که خودتان را به دردسر بیندازید. نقطه ی اعتدال را پیدا کنید و افراط و تفریط بپرهیزید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز تمایلی به همکاری با دیگران ندارید، اما بدین معنی نیست که به دوستان و اطرافیان تان اهمیت نمی دهید، زیرا همه ی آن ها برای تان با ارزش اند. آرزو دارید که هر کسی در کاری که انجام می دهد موفق باشد، اما فعلاً ترجیح می دهید که خودتان را محدود کنید و احساسات تان را با دیگران در میان نگذارید. تصمیم گرفته اید که انرژی خود را برای مدتی ذخیره نگه دارید و البته تصمیم هوشمندانه ای است، اما اشکالی هم ندارد که به نشانه ی موافقت با دیگران سری تکان دهید تا حداقل بدانند که حرف های شان را می شنوید. فقط باید قبل از این که وارد مرحله ی بعد شوید، به ایده هایی که در سر دارید خوب فکر کنید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز می توانید خیلی زیرکانه با کلمای بازی کنید و بعضی چیزها را پشت نقاب شوخی پنهان کنید. اما ممکن است کمی از روز که گذشت به رویکردی که در پیش گرفته اید شک کنید. دل تان می خواهد چیزی جذاب و زیبا به دست آورید، اما متأسفانه تحقق این آرزو پیچیدگی ها و مشکلات خودش را دارد. بهتر است از خریدهای غیرضروری اجتناب کنید و درعوض همه ی حواس تان را به ایجاد اعتماد در روابط تان بدهید. معاشرت با دیگران به کیفیت زندگی شما رنگ دیگری خواهد بخشید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز باید به مسایلی که در کارتان با آن ها روبرو هستید بپردازید، به همین خاطر فرصت کافی برای شنیدن هوس ها و آرزوهای دیگران را ندارید. اگرچه دل تان می خواهد به دوست تان کمک کنید تا رویاهایش را به واقعیت تبدیل کند، اما اکنون باید همه ی تمرکزتان به دنیای مادی اطراف تان و کاری باشد که انجام می دهید. برای این که بتوانید به وظایف کاری خود به دقت عمل کنید، مجبورید چنین محبتی را از دیگران دریغ کنید. بهتر است فعلاً جز کار به چیز دیگری فکر نکنید تا بعداً بتوانید با نیروی بیشتری از ایده های دیگران حمایت کنید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز دقیقاً می دانید که باید چه کارهایی را به سرانجام برسانید، اما مدام از این می ترسید که مبادا کاری را اشتباه انجام دهید. مسئولیت های کاری زیادی به عهده ی شماست، حال وقتی به خانه برمی گردید باز هم کارهای نیمه تمام بسیاری را در منزل خواهید یافت که باید انجام شان دهید. اجازه ندهید که مشغله های زیاد شما را از پرداختن به روح تان بازدارند. دوست دارید همه ی وظایف تان را به طرز عالی به انجام برسانید، اما چنین رویکردی نباید مانع شادی و لذت شما شود.

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز رویاهای عاشقانه ای در سر دارید که باعث می شوند فوراً دست به کار شوید و تا زمانی که آن ها را به واقعیت تبدیل نکنید دست بردار نیستید. اما آن چیزی که به دنبال اش هستید شاید با تحقق آرزوهای تان به دست نیاید. هیجانی که این ماجراجویی به همراه می آورد می تواند نیروبخش باشد. این هیجانات می توانند شما را به مسیر غلط راهنمایی کنند، پس یک بار دیگر همه چیز را از ابتدا بررسی کنید. سعی کنید اخلاقیات را هم در بررسی های تان وارد کنید و ببینید که دقیقاً به کجا قرار است برسید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز ممکن است در یک بحث خانوادگی واکنش شدیدی از خودتان نشان دهید و دردسر درست کنید. البته ترجیح می دهید که این جدل ها را به حاشیه برانید و به راه خودتان ادامه دهید، اما گاهی احساسات تان چنان جریحه دار می شوند که دست به عمل تندی می زنید. بهتر است قبل از این که مشکلات تان بزرگ شوند درباره ی آن ها حرف بزنید. اختلاف نظرها را به سرعت حل کنید تا به بحران کشیده نشوند.

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز باید به کارهای مختلفی بپردازید، اما باید ظاهر خود را به عنوان یک مدیر در محل کار و منزل حفظ کنید. انگار نمی دانید چگونه باید رفتار کنید که مثل یک مدیر مقتدر به نظر برسید. بهتر است کتاب های راهنمایی را که مرحله به مرحله به شما آموزش می دهند کنار بگذارید. سعی کنید خودتان باشید و به رفتارتان اطمینان کنید. برای این که راهنما و مدیر خوبی باشید نیازی نیست که پاسخ همه ی پرسش ها را بدانید.

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز به دنبال راهی هستید تا استقلال داشته باشید و روابط سالمی را با دیگران ادامه دهید. بدانید که به دست آوردن یک رابطه ی سالم و معنی دار کار آسانی نیست. انتظار نداشته باشید که امروز همه چیز خوب پیش برود، در عوض فقط به وظایفی که باید انجام دهید فکر کنید و حل مشکلات را به روز دیگری موکول کنید. به یاد داشته باشید که نباید برای چیزهایی که تغییر نمی کنند خودتان را اذیت کنید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

مدیریت همه ی فعالیت های اجتماعی که در اطراف تان جریان دارند به کار نفس گیری تبدیل شده است. بهتر است کمی به خودتان استراحت بدهید و خودتان را با کارهای عادی روزمره سرگرم کنید. فعلاً تصمیم خاصی نگیرید و به دنبال چیزهای دور و دراز راه نیفتید. فقط به همین امروز فکر کنید و رویاپردازی درباره ی آینده را به روز دیگری موکول کنید. سعی کنید از نعماتی که در اختیار شماست نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است دیگران با مسیری که در پیش گرفته اید مخالفت کنند و شما نمی دانید چرا. هرچه بیشتر سعی می کنید دلیل اش را بفهمید بیشتر گیج می شوید. شاید تصمیم بگیرید که همه چیز را رها کنید و اجازه دهید تا باد شما را به هر کجا که می خواهد ببرد. از آن جایی که فعلاً دیگران به شما نیاز دارند نمی توانید یک باره دست از همه چیز بکشید. فقط سعی کنید بدون اتلاف انرژی رضایت دیگران را جلب کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *