پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه سه شنبه ۱۱ ابان ماه ۹۵

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه سه شنبه یازدهم ابان ماه ۱۳۹۵

fal-roozaneh-WwW.dustaan.com_2
فـال روزانـه – Daily Omen

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز سه شنبه ۱۱ آبان –  ۱ نوامبر برای امروز شما

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز باید به تصمیمات مهمی درباره ی سرمایه گذاری، پس انداز یا سایر موضوعات مالی فکر کنید. اما نگرانی به خودتان راه ندهید. در زمینه ی کسب و کار استعداد خوبی دارید و می توانید ذهن تان را به خوبی متمرکز کنید. حتی اگر امروز حوصله ی فکر کردن به این موضوعات را ندارید، به شما توصیه می شود که هر طور شده این کار را انجام دهید، چون فردا ممکن است به اندازه ی امروز تمرکز کافی نداشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

با اشتیاق به فکر یک فرصت هستید تا کار نکنید، اما باید بدانید که وظایف تان حالاها حالاها تمامی ندارند. امروز به سختی می توانید به آرامش ذهن دست پیدا کنید. بهتر است در برابر چیزی که اجتناب ناپذیر است مقاومت نکنید. شاید اگر ناشناخته ها را بپذیرید برای خودتان هم بهتر باشد.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز به هیچ وجه نمی توانید جلوی افکار و ایده هایی را که به سرتان می زند بگیرید. اما قسمت تلخ قضیه این جاست که متوجه خواهید شد افکاری که در سر دارید نمی توانند شما را به شاد زندگی کردن نزدیک کنند. به شما توصیه می شود که یک مسیر را انتخاب کنید و همان را بروید، اما یادتان باشد که خیلی به پایان کار دل نبندید. انتخاب تان را انجام دهید و بقیه ی کار را به سرنوشت واگذار کنید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

افکارتان راجع به آینده بیشتر شبیه خواب و خیال است تا واقعیت. اما با این حال خوش بین هستید و تمایل دارید که افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اما انتظار نداشته باشید که دیگران همه ی ایده های شما را تایید کنند. کاری انجام دهید تا انرژی کافی بگیرید. برای این که خستگی های تان را از تن بیرون کنید، کافی است فقط به یک پیاده روی ساده بروید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

با این که انتخاب های محدودی پیش رو دارید، اما باز هم دل تان می خواست که اتفاقات طور دیگری پیش می رفتند. خوشبختانه، امروز می توانید راه های زیادی برای خوشحالی کردن پیدا کنید، اما انگار دل تان می خواهد که بعضی از انتظارات تان را کنار بگذارید. هیچ راهی برای دریافت تجربه های تمام و کمال وجود ندارد، پس بهتر است موقعیت فعلی را بپذیرید. یادتان باشد که هر کجا باشید می توانید شادکام باشید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز سرشار از انگیزه هستید و می توانید تمام خواسته های تان را به هر ترتیبی شده توجیه کنید. اکنون احساس می کنید که می توانید از همه ی موانع پیش روی تان عبور کنید، اما با این حال جانب احتیاط را بگیرید. نه این که راهی که می روید اشتباه باشد، فقط این که باید بین عقل و احساس تعادل برقرار کنید. با احتیاط جلو بروید و وعده هایی ندهید که عمل کردن به آن ها ممکن نیست. می توانید به هر چیزی که دل تان می خواهد فکر کنید، اما حواس تان به این نکته باشد که کدام یک از آن ها را می توانید به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

اگر چه دل تان می خواهد از کار فرار کنید و به درون لاک خودتان پناه ببرید، اما موقعیت طوری است که باید با دیگران درآمیزید. سرشار از انرژی هستید، اما به شما توصیه می شود که یک کار جسمی انجام دهید تا مقداری از انرژی های تان تخلیه شود. وقتی کمی از انرژی های تان تخلیه شد، آن وقت می توانید از تعاملات تان لذت ببرید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

انرژی احساساتی شما قابل مدیریت نیست. متاسفانه مثل این است که دارید روی یک جاده ی یخی سربالایی می روید. امروز به سختی می توانید مسیرتان را پیدا کنید. به خودتان سخت نگیرید، اگر دیدید که پیشرفتی حاصل نشد می توانید دیرتر در شرایط مناسب تر همه چیز را از نو امتحان کنید. اگر هم فرصتی پیش آمد یادتان باشد که انرژی ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز کنترل همه ی افکارتان دست شما نیست و هر چه قدر که سعی می کنید اوضاع را تحت کنترل درآورید همه چیز سخت تر می شود. کاری از دست تان ساخته نیست و عقل و احساس تان با هم هماهنگ نیستند. سعی کنید به ندای درون تان گوش دهید تا این فشارها کم کم فروکش کند. یک نفس عمیق بکشید و به خودتان یادآور شوید که قرار نیست به همه ی افکارتان جامه ی عمل بپوشانید.

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

در رویاهای آینده غرق شده اید، اما مدام اتفاقاتی می افتد که مجبورید دوباره به زمان حال برگردید. احساس می کنید که هر چه زودتر باید دست به کار شوید و همین احساس ضرورت باعث می شود که حس و حال تان به هم بریزد. با این که می دانید باید زودتر دست به کار شوید، اما هیچ راه حلی هم به نظرتان نمی آید. بهتر است تصمیمات مهم تان را به زمان دیگری موکول کنید تا کمی فشاها فروکش کند.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

مسایل بیرون از خانه و خانواده باعث شده که از مسایل شخصی تان فاصله بگیرید. باید یک بار و برای همیشه با مشکلات تان روبرو شوید. بهتر است کمی به چیزهایی غیر از موضوعات شخصی فکر کنید تا کمی زمان بگذرد. خلاقیت شما می تواند دیگران را تحت تاثیر بگذارد و حتی می توانید طوری به آن ها کمک کنید که اصلا انتظارش را ندارند.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

وقتی بفهمید که می توانید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید هیجان زده خواهید شد. در دنیای ذهن شما همه ی اتفاقات ممکن است. بهتر است همه چیز را چند بار بررسی کنید تا دچار اشتباه نشوید. از عقل تان کمک بگیرید تا به دام توهم نیفتید. اما خودتان از همه بیشتر می دانید که خیلی وقت ها اگر به ندای درون تان گوش دهید مسیر درست را پیدا خواهید کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *