پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه جمعه ۱۲ اذر ماه ۱۳۹۵

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه جمعه دوازدهم اذر ماه ۱۳۹۵

fal-roozaneh-WwW.dustaan.com_2
فـال روزانـه – Daily Omen

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز جمعه ۱۲ آذر – ۲ دسامبر برای امروز شما

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

ممکن است شما از کارهای تکراری که اخیرا مجبور به انجام آنها هستید خسته شده باشید و کمتر مایل باشید که روی وظایفی که شما را از لحاظ روحی ارضا می‌کند تمرکز کنید. امروز دائم در حال خیالبافی درباره یک زندگی عالی و ایده‌آل در آینده که به نظرتان می‌رسد دور از دسترس شماست، هستید. درباره اینکه چگونه باید به آنجا برسید نگران نباشید. زمانی که خیالبافی‌تان را پایان دادید سعی کنید از تمرین‌های ذهنی لذت ببرید. به لحظه حال برگردید و کاری را انجام دهید که بتوانید یک تغییر واقعی در زندگی‌تان ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما آماده یک تغییر هستید و فقط می‌خواهید که این تغییر به روش شما باشد. نیازها و احتیاجاتی که اخیرا داشته‌اید همه تحت  کنترل هستند اما ممکن است دیگران نگران باشند که چگونه می‌خواهید از پس‌آنها برآیید زیرا نمی‌دانند که شما همه آنها را تحت کنترل خود دارید. علاوه بر این، شما طرحی در ذهن دارید که فقط باید فرصت لازم را بدست بیاورید تا استارت کار را بزنید و تلاش‌تان را شروع کنید. اگرتلاش نکنید هیچ وقت نخواهید فهمید که چه چیزی انتظار شما را می‌کشد.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه شما الان خیالباف به نظر می‌رسید، اما هیچ چیز نمی‌تواند شما را از  طراحی یک ماجراجویی کوچک باز دارد. شما بزرگ فکر می‌کنید و به راحتی می‌توانید سفری طولانی با کوله پشتی‌تان به ناهموارترین نقاط جهان یعنی ارتفاعات تبت داشته باشید. ممکن است دیگران به شما بخندند زیرا فکر می‌کنند که این افکار شما بسیار عجیب و غریب است. اما خنده آخر را شما به آنها می‌کنید در حالیکه دارید از بلندترین نقطه کره زمین برایشان کارت پستال می‌فرستید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

معمولا ‌شما کسی هستید که می‌خواهد به کسی که مهر می‌ورزد و دوستش دارد نزدیک شود و شریک کردن احساسات‌تان با او بهترین راهی است که می‌توانید به وسیله آن به آن صمیمت و نزدیکی که مورد نظرتان است برسید. اما باز کردن دریچه قلب‌تان برای شما آسان نیست. مخصوصا اگر اخیرا توانایی‌تان برای اطمینان کردن به دیگران را محک زده باشید. در مقابل ترس‌هایتان بایستید که باعث می‌شود قوی تر از آن ‌چیزی شوید که همیشه فکرش را می‌کردید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

ورود ماه به دومین خانه از روابط شما می‌تواند یک شراکت فعال از شما یا دیگران را امتحان کند، دیگرانی که فکر می‌کنند آزادی بیشتر بسیار مهمتر از وابستگی است. نیازی به گفتن نیست. این یک مسیر عادی برای رسیدن به درصد بالایی از صمیمیت نیست. فط به یاد داشته باشید که شما می‌توانید فضای اضافی برای تنفس ایجاد کنید اگر با خودتان رو راست باشید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز احساس کنید که آن شخص همیشگی نیستید و دوست ندارید همان وظایف تکراری روزانه را – چه در خانه و چه در محل کار – انجام دهید. همان طور که تا الان بوده؛ شاید مشتاق باشید که به طور کلی رویکرد جدیدی در زندگی داشته باشید و اگر کسی چیزی بداند که شما ندانید، مشتاق هستید که شاگرد ممتاز آن کلاس باشید. یادتان باشد آموزش و تحصیل ضروری ترین جزء نیست اما می‌تواند یکی ا ز مهم ترین بخش‌های کار باشد.

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز آماده پذیرفتن یک ریسک هستید مخصوصا اگر بدانید که شادی و نشاط را در زندگی شما افزایش می‌دهد. این برای شما می‌تواند زمانی بسیار خلاقانه و مفید باشد و بسیار مهم است که به شما خوش بگذرد و بتوانید همزمان شخصیت درونی و هنرمند خود را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید این کار را هم در محل کار انجام دهید، ‌هم در زمان بازی، چون این دو به طرز ظریفی به هم مربوط هستند.

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

حتی اگر تاریچه زندگی شما عجیب‌تر از داستان و رمان است، ‌ممکن است مایل باشید امروز نقش محوری داشته باشید و داستان‌تان را با دیگری درمیان بگذارید. به علاوه، ممکن است بخواهید بخش‌های خاصی از زندگی شخصی‌تان را برای خودتان نگه دارید. البته این حق شماست اما فکر کنید که چه چیزی را از قلم انداخته‌اید که می‌تواند دیدگاه شخصی را درباه شما عوض کند طوری که شما متوجه نشوید. صادق باشید و تمام واقعیت را بگویید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز برایتان سخت است که تمرکز داشته باشید،  به خاطر اینکه خیلی چیزها توجه شما را به خود جلب کرده‌اند و کنجکاوی شما سخت تحریک شده است. ممکن است برایتان امکان آن نباشد که از کنار آنها بی‌توجه بگذرید. هوز هم بهتراست که به آموختن چیزهای جدید علاقه نشان دهید به جای اینکه همواره در یک مکان ثابت بمانید و کارهای ثابتی بکنید که شما را ارضا می‌کند. عطش خود را به دانستن یا بررسی‌های عقلانی فرو بنشانید.

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

امرزو ممکن است بسیار عصبانی باشید. به خاطر اینکه در مخمصه جدید گیر افتاده‌اید و ترجیح می‌دادید که وضعیت را به عقب بازگردانید. اما ماندن در گذشته سودی ندارد زمانیکه آینده به سرعت در حال جلو آمدن است. قبول این واقعیت که زندگی شما در بسیاری از موارد تغییر خواهد کرد می‌تواند اولین گام به سمت بازیافتن امنیت و اطمینان شما باشد.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

عجیب اینکه، حالا که ماه درخشان ثابت شما برای امروز واقع شده است،‌ شما احساس می‌کنید نوسانات روحی شما قوی‌تر و بیشتر شده است. ممکن است فاصله‌ای که معمولا بین افکار و احساسات‌تان می‌گذارید دوست داشته باشید. اما حالا به نظر می‌رسد این دو به طور عجیبی بهم آمیخته‌اند. نیازی نیست که رشته‌های عاطفی و ذهنی‌تان را از هم جدا کنید. فقط مشاهده کنید که این دو جهت مخالف چگونه با یکدیگر بسیار یکدست کار می‌کنند.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

ورود ماه به دوازدهین خانه از تصورات شما می‌تواند نقطه شروع یک خیال باشد. اما شما نیاز دارید که ناباوری‌تان را درباره رویا و خیال کنار بگذارید. انرژی‌تان را برای اینکه مشخص کنید داستان چیست هدر ندهید و حقایق را از دست ندهید. فقط ارزش تمام یک داستان که به طور شاهکاری خلاقانه و راجع به زندگی است عبارت است از اینکه: شما همیشه وقت برای برگشتن به گذشته دارید و می‌توانید آن را در روز دیگری تجزیه و تحلیل کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *