پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز من چیست؟! – فال روزانه دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ۹۵

فال روزانه دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۵

fal-roozaneh-WwW.dustaan.com_2
فـال روزانـه – Daily Omen

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین فروردین ماه
اگر امروز بتوانید خلاقیت تان را به نمایش درآورید خواهید دید که یک فرصت چشمگیر پیش پای تان قرار می گیرد. اکنون نباید به خاطر قضاوت دیگران خودتان را محدود کنید. امروز همه چیز مربوط به نشاطی است که در حال تجربه ی آن هستید، به ویژه اگر سعی کنید که به دنبال آزادی و فرار از محدودیت ها باشید. لازم است که برای مدت کوتاهی همه ی وظایف تان را از نو سازمان دهی کنید، طوری که بتوانید از کمک و حمایت دیگران بهره ببرید. اکنون فرصت از آن شماست تا مثبت اندیشی خود را نشان دهید.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین اردیبهشت ماه
به نظر می رسد که یک نفر از اعضای خانواده یا دوستان تان امروز نقشه های بزرگی برای شما در سر دارد. برای یک مأموریت انتخاب شده اید، البته نه با اراده ی خودتان. اما تمایل دارید حالا که انتخاب شده اید در مسیر قرار بگیرید و ببینید چه پیش می آید. بد نیست گاهی به دیگران فرصت دهید که به جای شما انتخاب کنند.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین خرداد ماه
امروز سرتان خیلی شلوغ است، اما در کنار کارهای زیادی که دارید از تفریح و نشاط هم برخوردارید. آدم های زیادی هستند که باید به دیدن شان بروید و جاهای زیادی که باید به آن ها سر بزنید. اما احتمال بروز مشکلات هم وجود دارد، زیرا ممکن است امروز نتوانید طبق برنامه عمل کنید. نگذارید هیچ چیز مثل آوار روی سرتان خراب شود. تا دیر نشده وظایف تان را تقسیم کنید تا کمی از بار مسئولیت های تان کم شود.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین تیر ماه
امروز ممکن است از چیزهایی که می گویید خودتان تعجب کنید، به ویژه اگر قصد نداشتید که احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید. به نظر می رسد که تصمیم دارید دیگران را هم به درون لاک دفاعی خود راه دهید. البته رازی ندارید که از آشکار شدن آن بترسید، اما اگر احساس ناراحتی کردید می توانید از آن ها بخواهید که شما را تنها بگذارند. یادتان باشد که این شما هستید که حد و مرزهای خودتان را مشخص می کنید.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین مرداد ماه
اگرچه امروز از نظر احساسی دچار مشکل شده اید، اما با این حال هنوز هم نسبت به روند امور خوش بین هستید. تنها کاری که از دست تان برمی آید این است که به یک چیز بارها و بارها فکر کنید. البته به نظر می رسد که دیگران متوجه پیچیدگی های فکری شما نیستند. لزومی ندارد که دیگران را در افکارتان شریک کنید، آن ها در نهایت از نتیجه ای که رقم خواهید زد خوشحال می شوند.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین شهریور ماه
امروز ممکن است قبل از این که از شما بخواهند افکارتان را رو کنید. اکنون تمایل دارید که همه چیز را بگویید، اما رازی دارید که آن را فاش نخواهید کرد. سعی کنید در هر شرایطی که قرار دارید اول بررسی کنید که چه چیزهایی قابل گفتن اند و چه چیزهایی را بهتر است که نگویید. هوشمندانه انتخاب کنید و موضوعات را عادلانه به بحث بگذارید.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین مهر ماه
دوست دارید که یک جشن ترتیب دهید، اما اگر به جزییات کار دقت نکنید ممکن است به جای یک شادمانی جمعی، در نهایت همه چیز به آشفتگی کشیده شود. حتی اگر خودتان در مهمانی کس دیگری شرکت کنید باز هم نقش میزبان را به شما خواهند داد، زیرا می توانید با روی گشاده از مهمان ها پذیرایی کنید. با تمام وجود به دنبال لذت هستید، اما زیاده روی نکنید و راه تعادل را در پیش بگیرید.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین آبان ماه
اگر فقط برای مدت کوتاهی تنها باشید می توانید دوباره انرژی های از دست رفته تان را بازیابید و احساس سرزندگی کنید. فرار کردن از مسئولیت های تان امروز به راحتی امکان پذیر است. باید احساسات تان را به تدریج در طول روز بروز دهید، وگرنه ممکن است از تجمع شدت احساسات ناگهان به مرز انفجار برسید. باید راهی پیدا کنید تا اگر ترسی در وجودتان هست از بین برود و به شکل اعمال مثبت بروز کند.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین آذر ماه
درگیر جریان های آشفته ی احساسی شده اید، به همین خاطر نمی دانید که دقیقاً کجا باید پا بگذارید. اکنون زمان گفتگو با اطرافیان است، باید از رویاهای تان با آن ها صحبت کنید. از عمیق ترین ترس ها و والاترین رویاهای تان بگویید، همه ی این ها را با کسی که مورد اعتمادتان است در میان بگذارید.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین دی ماه
به شدت تمایل دارید که از سوی همکاران تان مورد توجه قرار بگیرید. نسبت به آینده ی خود خوش بین و بیش از پیش برای رسیدن به اهداف تان در تلاش هستید. اگر به قابلیت های خود شک دارید به شما توصیه می شود که ترس ها و تردیدهای تان را کنار بگذارید. احساسات تان را با کسی که به شما نزدیک است در میان بگذارید، این فرصت است برای این که روابط تان را صمیمی تر کنید.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین بهمن ماه
امروز ممکن است افسار برنامه ها از دست تان بیرون برود، زیرا مدام به این فکر می کنید که در مرحله ی بعد چه می گذرد. اما بد نیست که از این فرصت استفاده کنید و اهداف تان را قوت ببخشید، مثلاً به آینده ای که برای خودتان می پسندید فکر کنید. یادتان باشد که همه ی کارهای بزرگ از همین قدم اول شروع می شوند.

فال روزانه ۱۱ مرداد متولدین اسفند ماه
احساسات شدید و غلیظ به افکارتان راه پیدا کرده اند، به همین خاطر به سختی می توانید حقیقت را درک کنید. به دنبال لذت های گذرا نباشید، زیرا در نهایت شما را به رضایت نمی رسانند. پس حواس تان باشد که فریب هوی و هوس را نخورید. اولویت های تان را مشخص کنید و از نو شروع نمایید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *