سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز چهارشنبه ۹۳/۰۵/۲۹»

مجله انلاین دوستان :   فال امروز شما چیست؟! «فال روز چهارشنبه ۹۳/۰۵/۲۹»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز چهارشنبه ۹۳/۰۵/۲9»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز چهارشنبه ۹۳/۰۵/۲۹»

فروردین:

امروز برای شما سخت خواهد بود که انرژی خود را به مسیر مثبت هدایت کنید. بااین حال، این دقیقا همان چیزی که شما باید انجام دهید. همچنین بدن خود را متحمل فشار فیزیکی نکنید. احتمال آسیب دیدگی بالاست.

اردیبهشت:

امروز براب شما کاملا پویا خواهد بود. ممکن است انفجار خشم، جروبحث با نزدیکان، و دیگر شرایط دردسرساز را تجربه کنید. خطرات و مسکلات فنی در مسافرت های کوتاه محتمل هستند. تعجب آمیز است که چنین فجایع کوتاه مدتی برای شما مفید خواهند بود.

خرداد:

شما مردم صلح طلبی هستید. بااین حال، جنبه ی خشن و مدافع حق خود را نیز دارید. انهایی که جرات می کنند ادعای حقوق قانونی شما را داشته باشند یا بخواهند پول شما را بالا بکشند باید خیلی مراقب خود باشند. فقط با نگه داشتن گارد خود و زود عمل کردن موفق می شوید.

تیر:

امروز ویژگی مشخصه ی اکثر شما رزمنده بودنتان است. برای مردم راحت است که شما، دیدگاهتان از زندگی، شان یا وطن پرستیتان را برنجانند. در محافظت از چیزی که مال شماست پرخاشگر خواهید بود-چیزی که با دستان خود خلق کرده باشید. لجاجت و محکم بودن دیگران ممکن است رفتار خشمگین و نامتعارف شما را تحریک کند.

مرداد:

نزاع های محلی ممکن است تمام مدت روز در اطراف شما رخ دهند. اگر آنها هیچ تاثیر مستقیمی روی منافعتان ندارند درگیرشان نشوید. آنهایی که احساس خوبی ندارند، خسته هستند و از نظر احساسی ناپایدارند ممکن است دچار تشدید بیماری شوند.

شهریور:

فعالیت های شما مطمئنا به نتیجه می رسند – این فقط به کمی به تلاش نیاز دارد. امروز قادر به این هستید که از شرایط منفی به نفع خود استفاده کنید. این می تواند یک جروبحث عشقی یا مادی باشد، یا نزاع با یکی از دوستان یا اقوام. آنهایی که بچه دارند باید آماده ی خواسته های ناگهانی بچه ها باشند.

مهر:

امروز پر از عصبی بودن، تحریک پذیری، و نداشتن تعادل روحی است. یک واکنش افراطی و شدید به رخدادها ممکن است به آشوب های بدنی، مشکلات گوارشی و آسیب های روانی منجر شود. احتمال جروبحث با والدین، اعضای خانواده و یا صاحب خانه بالاست.

آبان:

فضای پرتنش امروز برای شما پر از دردسرهای جدی نخواهد بود، ولی احساسات قوی را در شما بیدار می کند. آنها به ویژه وقتی پیش می آیند که شما زندگی فعالی داشته باشید (رانندگی و مسافرت داشته باشید، یا مرتبا درگیر حل مسایل شخصی یا خانوادگی باشید).

آذر:

مراقب باشید، امروز ممکن است دردسرهای مالی به سراغتان بیایند. احتمال مخارج ضروری، خریدهای بد، خسارت مادی، و همچنین خطرات خارجی مثل دزدی بالاست. خریدها، به استثنای لوازم ضروری فایده ای نخواهند داشت.

دی:

باید در هر شرایطی آرام باشید. اگر کنترل خود روی هیجانات را از دست دادید (چیزی که امروز برای شما خیلی محتمل است)، سعی کنید هرچه سریع تر به حالت نرمال خود برگردید. هنگام تعامل با یک رقیب بی ثبات و پرخاشگر به شدت احتیاط کنید.

بهمن:

امروز می تواند پر از کشمکش های بیرونی و درونی باشد. در حالت کشمکش بیرونی، باید میدان را به طرف پرخاشگرتر و دارای دقت کمتر بدهید – این باعث می شود انرژی زیادی را ذخیره کنید و نگذارید ناخوشی های پنهان تشدید شوند. در حالت کشمکش درونی به شدت توصیه می شود که با یک “دشمن درونی” مقابله کنید که در درون روحتان جای گرفته است.

اسفند:

امروز روزی مناسب برای فعالیت های پر انرژی، حرکات شجاعانه، و قدم های جدی است. همچنین، باید روی خلاص شدن از چیزهای به دردنخور و غیرضروری تمرکز داشته باشید. احتمال انجام فعالیت های صلح آمیز و خلاقانه خیلی وجود ندارد. فضای امروز باعث می شود افراد ضعیف، منفعل و ترسو قوی تر شوند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *