پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ قبل از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز دوشنبه ۹۳/۰۸/۰۵»

مجله انلاین دوستان :   فال امروز شما چیست؟! «فال روز دوشنبه ۹۳/۰۸/۰۵»

 فال امروز شما چیست؟! «فال روز دوشنبه ۹۳/۰۸/۰5»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز دوشنبه ۹۳/۰۸/۰۵»

پیشگویی روزانه برای روز دوشنبه

متاسفانه، نیمه اول روز بسیار خوشایند نخواهد بود. شما باید همین حالا ارتباطات خود را محدود کنید تا به حداقل ممکن برسد: تقابل می تواند باعث ایجاد استرس شود. اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنید، نیمه دوم روز مطبوع تر خواهد بود.

فروردین:

امروز روز خوبی برای ابداعات، بازاریابی، برگزاری جشن ها، بازی ها و نمایش ها می باشد. از علاقه نشان دادن، به کارهای جدید، پیشرو و تاثیر گذار اجتناب نکنید. همچنین امروز روز فوق العاده ای برای فروردینی های خود کفایی که از عدم اعتماد به نفس خود رنج نمی برند، است.

اردیبهشت:

فضای خانه ی شما امروز به سختی می توان گفت که هماهنگ است. در سراسر روز نق زدن های یک طرفه در خانواده شما وجود خواهد داشت. اعضای خانواده حسادت و کینه های گذشته را دوباره احیا خواهند کرد و ناراحتی های خانوادگی اوضاع را بدتر خواهد کرد.

خرداد:

شما باید از سفرها و تعامل های غیر ضروری پرهیز کنید. این توصیه ضروری برای خردادی هایی است که احساس خوبی ندارند و نیاز به آرامش و استراحت دارند. در حالی که در جاده به سر می برید، یک سری کامل از مشکلات و موانع را احتمالا تجربه خواهید کرد.

تیر:

واقعا روز خوبی برای خریدهای روزانه است. شما فقط چند مورد خاص از لیست چیزهایی که باید بخرید را پیدا خواهید کرد. وضعیت تحصیل شما امروز ناقص و در پایین ترین کیفیت خود قرار دارد. مخصوصا مواظب خریدها، هدایا و لوازم ضروری بچه ها باشید. در کل شما امروز به خریدن چیزهایی که فکر می کردید آرزوهای شما را برآورده می کند، پایان می دهید.

مرداد:

امروز در شرایط راحتی نخواهید بود. دوستان نزدیک، شما را برای اشتباهات حال و گذشته تان مورد انتقاد قرار می دهند. از نقدهای آنان نت برداری و استفاده کن اما بحث نکنید. در غیر اینصورت خود را غرق در دریایی از تاریکی خواهید دید. ممکن است شخصی احساس حسادت به شما کند که در نتیجه شما احساس حقارت و کوچکی پیچیده ای در درون خود خواهید کرد.

شهریور:

اهداف اصیل شما امروز باعث زخمی شدن شما می شود. نقدهای تند و ظالمانه ی بستگان یا همسایگان ممکن است امروز بر سر راهتان قرار بگیرد. به هرحال، احتمالا شما به خاطر جریحه دار کردن زخم های قدیمی افراد بدون هیچ توجهی به آن، احساس شرمندگی خواهید کرد.

مهر:

برنامه های ازپیش تعیین شده ای که برای امروز در نظر گرفته اید، احتمالا کنسل خواهد شد. اگر مهمانی خاصی برگزار شد، هیچ اهمیتی ندارد، چون این مهمانی محکوم به سختی و دردسرهای زیادی خواهد بود. ممکن است امروز به سمت کارهای خلاقانه، مالی یا سازمانی بروید. اتفاقات غافلگیر کننده خوشایندی اتفاق خواهند افتاد که بسیار سرگرم کننده هستند اما برای بازنده ها امروز به سختی قابل جبران خواهد بود.

آبان:

امروز روز خیلی موفقیت آمیزی برای شما نخواهد بود. شما به سرعت دچار خستگی مفرط می شوید، تصمیمات نابجایی می گیرید یا اینکه حرف نامناسبی می زنید.امروز از دمیدن در شیپور خود اجتناب کنید و دوستان جدید، نگیرید؛ در مواجهه با اتفاقات مهم شوخی نکنید .

آذر:

موانعی که امروز بر سر راه شما ظاهر می شوند هم سرشت نهفته و هم آشکار دارند. اگر تنها سعی کنید کمی منصفانه رفتار کنید و همچنین خیانت کسی ممکن است از نظر اخلاقی بشکند. رقیب یا همکار قبلی شما ممکن است در تلاش برای انتقام گرفتن از شما باشد.

دی:

متولدین این ماه امروز باید تمام ارتباطات خود، مخصوصا تعامل با دوستان قدیمی خود را به حداقل برسانند. حتی کسانی که سعی دارند با صداقت از شما حمایت کنند ممکن است زخم های دردناکی برای شما ایجاد کنند. خاطرات شما از امیدهای شکست خورده ممکن است به دلیل دیگری برای افسردگی و ناراحتی شما تبدیل شود.

بهمن:

حال امروز شما از خوشحالی و سرحالی به دور است مخصوصا به خاطر اشتباهات قدیمی و حجم عظیم کارهایی که باید انجام دهید. یک احساس بیگانگی بین شما و همکارتان در طی روز همواره وجود خواهد داشت. به دلیل اینکه اعتماد و درک متقابل بین شما از بین رفته است.

اسفند:

باور های شما در مسائل راهبردی بی عیب و نقص است و به شدت برای حل مسائل موجود کمک کننده خواهد بود. سعی کنید از برخی دیدگاه های غیر معمول به عنوان جایگزین در موارد استاندارد خسته کننده، دست پیدا کنید. برای مثال، اگر به کمک احتیاج دارید، به جای نشان دادن یک چهره ناراحت از خود و درخواست تجدید نظر کردن، دعوت کردن آنان به چالشی خلاقانه به حل مسائل مهم شما کمک کننده تر خواهد بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *