چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس: گریم متفاوت شجاع نوری در «ماه تی تی»

علیرضا شجاع نوری در سریال «ماه تی تی» به کارگردانی داوود میرباقری بازی می کند. این نخستین همکاری این بازیگر با میرباقری می باشد…

علیرضا شجاع‌نوری در سریال «ماه تی تی» به کارگردانی داوود میرباقری به ایفای نقش می‌پردازد. این اولین همکاری شجاع نوری با میرباقری است.

پیش از این حضور لیلا حاتمی، مریلا زارعی، جمشید مشایخی، مرضیه برومند، سیاوش طهمورث، شهرام حقیقت دوست، مهران غفوریان و مرجانه گلچین در این سریال قطعی شده بود و طی روزهای آینده دیگر بازیگران پروژه معرفی می شوند.

 گریم شجاع نوری در ماه تی تی
«ماه تی تی» که تهیه‌کنندگی آن بر عهده مهران برومند است، برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و سومین سریالی است که داوود میرباقری برای این رسانه کارگردانی می‌کند.این سریال مقارن با عید قربان در شهرک سینمایی غزالی کلید خورد.

میرباقری در این سریال قصد دارد برای اولین بار به سراغ تاریخ چند هزار ساله ایران برود که البته این قصه تلفیقی با فضای معاصر دارد. این سومین همکاری میرباقری با مهران برومند پس از سریال های «شاهگوش» و «دندون طلا» است.

دیگر عواملی که در این پروژه حضور دارند عبارتند از گروه نویسندگان: الهه میرباقری، آزاده محسنی، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: بابک اسکندری، طراح بدلکاری و جلوه میدانی: ارشا اقدسی، جلوه های ویژه رایانه ای: هادی اسلامی، دستیار اول کارگردان: حامد میرباقری، جانشین تولید: فواد بوربور، برنامه ریز: حسین متحد، عکاس: محمد بدرلو.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *