پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس/ پشت پرده بازداشت باند مبادله زن و شوهرها با یکدیگر‌

مجله انلاین دوستان :  «این باند خطرناک از طریق جذب افراد بی بند و بار بر روی فیس بوک توانست مجموعه وسیعی از زنان و مردان را در این رابطه بکار‌گیرد.»

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، به نقل از سایت خبری الیوم السابع؛ نیروهای امنیتی مصر از انهدام باند خطرناکی در شهر “نصر” خبر دادند که به مبادله زن و شوهرهای بی بند و بار با یکدیگر اقدام می کرد.

بر پایه این گزارش؛ این باند که مدت ۸ ماه به این کار شنیع اقدام می کرد، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و به دائره تجسس و تحقیق منتقل شده اند. منابع امنیتی مصر بخشی از فعالیت های پشت پرده این باند را در اختیار رسانه ها گذاشته اند.

این باند از طریق جذب افراد بی بند و بار بر روی فیس بوک اقدام می کرد و توانست مجموعه وسیعی از زنان و مردان را دراین رابطه بکار‌گیرد. در این میان یک افسر امنیتی با صفحه فیس بوک این باند ارتباط می گیرد و خواستار منضم شدن به این باند می شود.

بعد از اینکه با خواسته افسر امنیتی موافقت می شود، این افسر با زن و شوهری آشنا می شود که باند مذکور را مدیریت می کنند و توانست از این طریق به دنیای سری این باند و روش های فعالیتش پی ببرد.

این زن و شهر رئیس شرکت های تجاری بودند که فکر طراحی این باند به ذهنشان می رسد و مجموعه هایی در این رابطه تشکیل دادند.

این افسر امنیتی توانست مدارک و اسناد لازم را به صورت تصویر و ضبط صدا در اختیار همکاران مافوق خود در دستگاه های امنیتی مصر قرار دهد.

dustaan.com-پشت پرده بازداشت باند مبادله زن و شوهرها با یکدیگر‌

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *