پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۲ قبل از ظهر به وقت تهران

عکس/ هلاکت فرمانده داعش در الانبار

مجله انلاین دوستان :  یک مقام امنیتی عراق در استان الانبار در غرب این کشور روز شنبه گفت که ده ها تروریست گروه تکفیری داعش از جمله «ابوانس الشامی» یکی از سرکردگان آن در حمله های هوایی به غرب این استان به هلاکت رسیدند.

عکس/ هلاکت فرمانده داعش در الانبار
عکس/ هلاکت فرمانده داعش در الانبار
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری «اسکای نیوز» نوشت، نیروی هوایی ائتلاف ضد داعش با هماهنگی ارتش عراق یک پایگاه و یک ورزشگاه واقع در شهرک دولاب وابسته به شهر هیت در استان انبار را که عناصر داعش در آن آموزش می دیدند، هدف قرار دادند.
این منبع افزود: در این حملات هوایی، ده ها عنصر گروه تروریستی و تکفیری داعش از جمله ابوانس الشامی سرکرده این گروه با تابعیت سوری کشته شدند.
وی افزود: در این حملات خسارت های تسلیحاتی و مادی زیادی به این گروه وارد شد

در پی حمله هوایی روز جمعه انبار سلاح و مهمات گروه تروریستی داعش در شهر الشرقاط در شمال تکریت در استان صلاح الدین نیز دست کم ۱۲۵ تروریست کشته و ۷۰ تن دیگر زخمی شدند.

نیروی هوایی ارتش عراق با هدف پاکسازی برخی مناطق استان های صلاح الدین، نینوا و الانبار از وجود گروه تروریستی داعش، مواضع آن ها را هدف حمله قرار داد.

ارتش عراق در چند ماه اخیر توانسته است با کمک نیروهای داوطلب مردمی و عشایری، پیروزی هایی را به دست آورده و برخی شهرهای شمال و غرب این کشور را از وجود تروریست ها پاکسازی کند.

گروه تکفیری- تروریستی داعش که با حمایت غرب و کشورهای همپیمان آمریکا ایجاد شده، جنایت های هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده و با اشغال برخی مناطق تاکنون هزاران نفر را به قتل رسانده و سبب آوارگی صدها هزار نفر نیز شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *