سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس های برهنه شدن ورزشکار زن لبنانی در سوچی جنجال افرین شد

عکس های بانو جکی شامون، اسکی باز لبنانی بطور تصادفی سر از اینترنت درآورد و جنجال پر سر و صدایی در کشورش بپا کرد.

مجله انلاین دوستان : این خانم لبنانی در حالت نامناسب در عکس و فیلم ویدئویی دیده می شود که در آستانه بازی های المپیک در سوچی در شبکه اینترنت منتشر شدند. این عکس ها برای تقویم گرفته شده بودند.
این عکس ها توجه را به شامون که در باز یهای المپیک سوچی شرکت دارد جلب کرد. روزنامه « دیلی میل» می نویسد که عکس های او حتی از شبکه تلویزیونی لبنان نشان داده شدند.

عکس های برهنه شدن ورزشکار زن لبنانی در سوچی جنجال افرین شد
عکس های برهنه شدن ورزشکار زن لبنانی در سوچی جنجال افرین شد
بانو جکی شامون
عکس های برهنه شدن ورزشکار زن لبنانی در سوچی جنجال افرین شد


فیصل کرمی وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به این موضوع شد تا آبروی کشور حفظ شود. جلسه ویژه کمیته المپیک برگزار شد که به این موضوع اختصاص داشت.
رئیس هیأت نمایندگی المپیکی لبنان اعلام کرد که تفسیر این موضوع و صحبت با خبرنگاران در باره این موضوع برای ورزشکار ممنوع شده است. کاربران شبکه های اجتماعی شامون را به خاطر رفتارش مورد انتقاد شدید قرار دادند. شایان ذکر است که هر چند لبنان یکی از لیبرال ترین کشورهای جهان عرب است اما بر طبق استانداردهای غرب، این کشور به حد کافی محافظه کار به حساب می آید.

شامون در یادداشتی در « فیس بوک» موضع خود را توضیح داد. به گفته وی در فیلم ویدئویی و عکس هایی که سر از اینترنت درآوردند ، مقدمات کار او به عنوان مدل نشان داده شده است و نه محصول نهایی. اینگونه عکس ها قرار نبود به معرض نمایش عموم گذاشته شوند. ورزشکار گفت: « می خواهم از شما عذرخواهی کنم. می دانم که لبنان یک کشور محافظه کار است و چنین عکس هایی نمایانگر فرهنگ ما نیست». وی همچنین از کاربران اینترنت درخواست کرد از ارسال های آتی این عکس ها خودداری ورزند و این جنجال را فراموش کنند. « بدین ترتیب می توانم افکارم را روی کاری که اکنون مهم است- تمرینات و مسابقه – متمرکز کنم».

تعدادی از کاربران از اسکی باز لبنانی حمایت کردند. بلوگرهای لبنانی نوشتند که در شرایط متشنج در کشور نباید به چنین چیزهای کوچکی توجه شود. کریم ووتس کاربر « تویتر» نوشت: « به انفجارهای هر هفته در لبنان زیاد اهمیت داده نمی شود، اما جلسه عکس جکی شامون – جنجال به پاکرد»./جام نیوز

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *