چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ قبل از ظهر به وقت تهران

عکس: مسلمان شدن بانوی ایتالیایی در حرم مطهر رضوی

‘رکسانا النا نگرا’ بانوی ۳۸ ساله ایتالیایی با حضور در حرم مطهر رضوی با گفتن شهادتین مسلمان شده و مذهب شیعه را برای خود برگزید.

تشرف بانوی ایتالیایی به دین مبین اسلام در حرم رضوی
بانوی روان شناس اهل کشور ایتالیا با حضور در مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی و گفتن شهادتین مسلمان شد و مذهب شیعه را برگزید.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ‘رکسانا النا نگرا’ بانوی ۳۸ ساله ای که امروز به اتفاق همسرش برای نخستین بار به ایران آمده بود با حضور در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد.

همسر وی ‘قادر مفتوحی’ ایرانی، اهل استان آذربایجان و مقیم ایتالیا است وی به تازگی با رکسانا آشنا شده و این آشنایی و مسلمان بودن وی منجر به ازدواجش شده است.

به گفته آقای مفتوحی؛ رکسانا علاوه بر زبان مادریش به زبان های فرانسوی و اسپانیایی مسلط و تا حدودی به زبان های عربی و فارسی آشنا است و وی یک روان شناس است که مدرک پروفسوری خود در این رشته را از دانشگاه فرانسه گرفته و در حال حاضر در دانشگاه رم در رشته جامعه شناسی تحصیل می کند.

وی گفت که همسرش فرد نیکوکاری در رم می باشد و تاکنون حضانت چند کودک فقیر اهل کشورهای آفریقایی را پذیرفته و بخشی از اموال خود را به نیازمندان در رم هدیه کرده است.

این بانوی ایتالیایی تازه مسلمان شده گفت: من در علم روان شناسی فعالیت های تحقیقاتی زیادی انجام دادم و از این طریق با ادیان دیگر و دین اسلام آشنا شدم.

وی گفت: من به مدت یک سال درباره کل پیامبران، زندگیشان و کتاب آسمانی آنان مطالعه کردم و این مساله را دریافتم که همه پیامبران در دعوت مردم به دیانت یک روند تکاملی را طی کرده و همه آنان به مردم می گفتند که ‘خداوند یکی است و رعایت تعلیمات دینی برای با خدا بودن ضرورت دارد.’

وی افزود: در تحقیقاتم یقین پیدا کردم که پیامبر اسلام در انتخاب جانشین برای خود کار درستی انجام داده و برای من روشن شد حق با چه کسی است، لذا تصمیم گرفتم شیعه شوم.

النا نگرا گفت: اکنون چندین سوره بزرگ از قرآن کریم را حفظ کرده ام و می توانم آیات را صحیح تلفظ کنم، خواندن آیات قرآن و نماز بسیار برای من آرامش بخش است و یک تمرین انرژی درمانی فوق العاده به شمار می رود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *