سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس: شلوار همکاره هم از راه رسید!

شلواری جدید به تازگی وارد بازار شده است که از پارچه ای خاص در طراحی ان استفاده شده است، این شلوار علاوه بر ضد اب بودن، ضد ورود گرد و خاک نیزهست!

«مینیم» نام شلوار جدید همه کاره ای است که در برابر عرق و آب مقاوم است و هم برای استفاده روزمره و هم برای ورزش و تفریح کاربرد دارد.

به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، آنچه که این شلوار را از شلوارهای مشابه متمایز می کند استفاده از نوع خاصی از پارچه است که دارای سه لایه متمایز می باشد. لایه بیرونی این پارچه را یک ترکیب مصنوعی دارای قابلیت کشسانی بالا تشکیل داده که باعث می شود فرد در آن کاملا احساس راحتی کند، حتی اگر فعالیت هایی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری یا پیاده روی انجام دهد.

 

%postname%

لایه وسطی این شلوار شامل یک غشای ضدآب است که جلوی نفوذ هر مایعی به داخل را می گیرد و لایه داخلی از پشم گوسفند و پلی استر مقاوم در برابر نفوذ گرد و خاک ساخته شده که بسیار نرم و لطیف است. استفاده از این پارچه سه لایه شلوار یاد شده را به یک پوشش بسیار مناسب برای بدن انسان مبدل می کند.

 

استفاده از این شلوار به خصوص برای افرادی که حوصله ندارند برای حضور در موقعیت های مختلف اداری، ورزشی، تفریحی و .. مرتبا شلوارهای مختلفی بپوشند، عالی است. قیمت این شلوار که در اواسط تابستان روانه بازار می شود ۸۵ دلار است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *