پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس/ دختر ۱۵ ساله مادرش را به روش داعش سلاخی کرد

مجله انلاین دوستان :  یک دختر ۱۵ ساله دانمارکی پس از تماشای مکرر فیلم های گردن زنی داعش، مادرش را با چاقوی آشپزخانه به قتل رساند.

به گزارش دیلی میل، یک دختر دانمارکی پس از تماشای فیلم های گردن زنی گروه تروریستی داعش، مادر خود را کشت. وی به همراه نامزدش دست به این اقدام وحشیانه زد.

“لیزا بورچ” ۱۵ ساله، اکتبر سال گذشته (مهر ۹۳) چندین ساعت را صرف تماشای فیلم های گردن زنی وحشیانه تروریستهای داعش در شبکه های اجتماعی کرد. پس از آن، وی به همراه نامزد ۲۹ ساله اش به مادر خود حمله کرد و او را با ۲۰ ضربه چاقو به قتل رساند.

پس از این قتل وحشیانه، دختر ۱۵ ساله با پلیس تماس گرفت و گفت ناگهان صدای جیغ مادرش را شنیده است. پلیس با انجام تحقیقات متوجه شد او پس از تماشای مکرر فیلم های گردن زنی تروریستهای داعش، مادر خود را به قتل رسانده است. دادگاه، او و نامزدش را به ترتیب به ۹ و ۱۳ سال حبس محکوم کرد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-اخبارداعش-اخبارحوادث-قتل-جنایت- dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-اخبارداعش-اخبارحوادث-قتل-جنایت-۱ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-اخبارداعش-اخبارحوادث-قتل-جنایت-۲

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *