پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس/ دختر دانش‌ آموز قربانی اشتباه راننده سرویس شد

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: سرویس‌های مدارس در ساعت سرویس‌دهی به دانش‌‌آموزان، منعی برای رفت و آمد در سطح شهر ندارند و اگر در محدوده زوج و فرد تردد کنند، جریمه نخواهند شد.

اخبار حوادث,خبرهای حوادث,دختر دانش‌آموز

به گزارش فارس، علی‌اصغر احمدی، نظارت‌ بر سرویس مدارس را همه جانبه و دقیق برشمرد و با اشاره به وقوع حادثه‌ای دردناک برای دختر دانش‌آموز نهاوندی که هنگام پیاده شدن از سرویس مدرسه فوت کرده بود، اظهار داشت: حادثه در هر کاری اجتناب ناپذیر است و متاسفانه با اشتباه و سهل انگاری راننده سرویس مدرسه‌ای در نهاوند، دختر دانش‌‌آموزی جان خود را از دست داد که پیگیر دلایل این موضوع هستیم.

وی در خصوص نحوه نظارت بر سرویس‌های مدارس، گفت: انجمن‌های اولیا و مربیان در مناطق سراسر کشور با شرکت‌های حمل و نقل مورد اعتماد قرار داد بسته و به مدارس اعلام می‌کنند و این شرکت‌ها بر کار سرویس‌های مدارس از لحاظ فنی و اخلاقی نظارت می‌کنند و از طرف آموزش و پرورش و نیز سازمان تاکسیرانی بر عملکرد این شرکت‌ها نظارت و بازرسی می‌شود.

احمدی از ساماندهی دقیق تمام سرویس‌های مدارس خبر داد و افزود: تمام وسایل نقلیه‌ای که ساماندهی شده‌اند در ساعاتی که به سرویس‌دهی به دانش‌‌آموزان مشغول هستند منعی برای رفت و آمد در سطح شهر ندارند و اگر در محدوده زوج و فرد تردد کنند، جریمه نخواهند شد.

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سرویس‌های مدارس موظف به حمل و نقل صحیح دانش‌آموزان طبق برنامه زمانبندی شده مدارس هستند، خاطرنشان کرد: اگر خانواده‌ها شکایتی در خصوص بی نظمی این سرویس‌ها و یا موارد دیگر دارند در ابتدا به انجمن اولیا و مربیان منطقه مراجعه کرده و اگر موضوع رفع نشد، شکایت خود را به وزارتخانه اعلام کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *