سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس/ تعرض ستاره ورزشی به زن جوان در مهمانی شبانه

مجله انلاین دوستان :  آقای ” پاتریک کین ” ۲۶ ساله ساکن ” نیویورک ” که عضو تیم ” بلک هاکس شیکاگو ” است در روز یکشنبه با اتهام تعرض به یک خانم دستگیر شد .

عکس/ تعرض ستاره ورزشی به زن جوان در مهمانی شبانه
عکس/ تعرض ستاره ورزشی به زن جوان در مهمانی شبانه
براساس گزارش پلیس، یک خانم که ادعا می کند در خانه آقای ” کین ” واقع در خیابان ” بوفالا – نیویورک ” توسط او مورد تعرض قرار گرفته و در این باره به پلیس شکایت کرد .
قربانی در گزارش خود به پلیس ادعا کرد:پس از دعوت شدن توسط آقای ” کین” به خانه ۲/۶۸ میلیون دلاری به منظور برگزاری یک مهمانی شبانه در شب یکشنبه به همراه یکی از دوستانش به آنجا رفت .
او در ادامه افزود: پس از اتمام مهمانی وقتی به تنهایی به داخل یک اتاق رفت آقای ” کین ” پس از تعقیب او و وارد شدن به اتاق ،او را مورد حمله وحشیانه خود قرار داد و به او تعرض کرد .
پلیس در ادامه افزود: قربانی که گفته می شود در ساعت ۴ صبح مورد تعرض قرار گرفته، یک جراحت خراشیدگی به روی پایش و همچنین اثر یک گاز گرفتگی به روی شانه اش مشخص شد .

همچنین یک ساعت بعد از حمله دیده شد که آقای ” کین ” در حال ترک خانه اش بود .
قربانی پس از رهایی از دست متجاوز به همراه دوست خود به اداره پلیس رفتند و شکایت خود را بیان کردند .
در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این قربانی با آقای ” کین ” در هفته گذشته در یک کافی شاپ آشنا شدند و صاحب کافی شاپ آقای ” مارک کروک ” در گزارش خود به پلیس گفت که یک خانم در تمام طول شب با آقای ” کین ” بود ولی مطنئن نیستم که این همان قربانی باشد.
گفتنی است که آقای ” کین ” در مسابقات المپیک سالهای ۲۰۱۰ و۲۰۱۴ عضو تیم بوده در تابستان گذشته قرار داد ۸ ساله با تیم ” بلک هاکس ” به ارزش ۸۴ ملیون دلار بست .
پلیس در پایان افزود: در حال بررسی و جستجوی محل تجاوز به منظور یافتن مدرک و شواهد هستیم تا صحت یا کذب این ادعا مشخص شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *