پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس/ تعرض خانم جوان به پسران دبیرستانی!

مجله انلاین دوستان :  خانم مولی شاتک لیدر سابق دبیرستان در بالتیمر راونس(ماری لند)متهم به تجاوز به یک پسر ۱۵ ساله در تعطیلات تابستانی در یک خانه اجاره ای شد.

عکس/ تعرض خانم جوان به پسران دبیرستانی!
عکس/ تعرض خانم جوان به پسران دبیرستانی!

عکس/ تعرض خانم جوان به پسران دبیرستانی!

خانم شاتک ۴۸ ساله که در روز سه شنبه با حالت عصبانیت و خشم الود وارد دادگاه شد رو به قاضی دادگاه گفت:”میدانم با اتهاماتی که دارم باید منتظر حکم حبس باشم” و بعد شروع به گریه کرد.
این متجاوز روانی که از رفتار غیر قانونی و شرم آور خود مطلع و مجازات آن را میدانست با این حال از رفتار غیر انسانی خود شرم نکرده وهمچنان به ان ادامه میداد که در پی شکایت یکی از قربانبان بالاخره به دام افتاد و به میز محاکمه کشانده شد.
در گزارش قربانی او که یکی از هم کلاسی های فزرندش در دبیرستان “ام سی دونوق” در اوینگز میلز( ماریلند )است شاتک درسپتامبر سال گذشته رابطه نا مشروعی را با او شروع کرده و او را در خانه اجاره ای در اردوی تابستانه مورد ازار و اذیت جنسی و تجاوز قرار داده است.
این قربانی در ادامه به پلیس گفت که شاتک با دادن مشروبات الکلی به سه تا از پسران انها را مست و به یکی از انها تعرض کرده است.
شاتک که در سال ۲۰۰۵ لیدر ورزشی بود و به عنوان مشاور در رشته تناسب اندام فعالیت داشت، همچنین کتابی تحت عنوان زندگی پر طراوت را به چاپ رساند. او در ماه نوامبر سال گذشته از همسر خود مایو شاتک طلاق گرفت.
این خانم متجاوز که قربانیان خود را از بین افراد زیر ۱۶ سال انتخاب و در اردو های اخر هفته در زمانی مناسب بدور از چشم والدینشان با فراهم اوردن مشروبات الکلی و ترقیب انها به نوشیدن ، انها را مورد تعرض و ازار و اذیت جنسی قرار میداد.
او که در دادگاه روز سه شنبه به دو مورد تجاوز وحشیانه ،چهار مورد ارتباط جنسی با بچه های زیر ۱۶ سال و سه مورد فراهم کردن مشروبات الکی برای بچه های کمتر از سن قانونی اعتراف کرد، به ۱۵ سال زندانی محکوم شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران/
امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. قابل توجه استادهای ما که شاگرداشون استمنا میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *