پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس/ تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به ۲ دختر

مجله انلاین دوستان :  فرانسیسکو آرسی مونتس، یک مرد ۶۴ ساله اهل فرانسه که ۱۱ سال پیش به جرم آزار و اذیت و قتل یک دختر ۱۳ ساله انگلیسی به ۳۰ سال حبس محکوم شده بود؛ پس از چند سال فاش شد به یک دختر ۱۸ ساله اسپانیایی نیز تعرض کرده است.

www.dustaan.com-تعرض وحشیانه مرد شیطان صفت به ۲ دختربه گزارش ایران، فرانسیسکو آرسی مونتس، یک مرد ۶۴ ساله اهل فرانسه که ۱۱ سال پیش به جرم آزار و اذیت و قتل یک دختر ۱۳ ساله انگلیسی به ۳۰ سال حبس محکوم شده بود؛ پس از چند سال فاش شد به یک دختر ۱۸ ساله اسپانیایی نیز تعرض کرده است.
براساس گزارش پلیس شهر ابیدو در اسپانیا این مرد شیطان صفت به اتهام تعرض به این دختر اسپانیایی و تهدید به قتل وی بار دیگر از سوی قاضی دادگاه به ۱۱ سال حبس محکوم شد که در مجموع میزان محکومیت وی به ۴۱ سال افزایش یافت. شهادت یکی از ساکنان منطقه که از این جنایت آگاهی داشت، باعث افشای این راز شد و مرد شیطان‌صفت را به محاکمه دوباره‌ای کشاند.

پلیس با انتشار تصویر مرد شیطان صفت در سایت‌های مختلف از شهروندان فرانسوی و اسپانیایی خواسته است در صورت اطلاع از جنایات دیگر این مرد به مراکز پلیس خبر دهند. طبق گزارش پلیس، مرد شیطان صفت، دختر دانش‌آموز انگلیسی را که به همراه همکلاسی‌هایش برای تعطیلات به فرانسه رفته بودند؛ اغفال کرده و پس از اجرای نقشه سیاه خود در اطراف شهر او را به قتل رسانده است. اکنون پس از کشف این حقیقت و اتهام جدید مونتس، وی باید بقیه دوران عمر خود را همچنان در زندان سپری کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *