پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس/حضور برهنه یک بازیگر در صحنه اپرا جنجال به پا کرد!

مجله انلاین دوستان :   حضور یک بازیگر عریان در صحنه اپرای «ویلیام تل» در لندن سبب شد، تماشاگران یکصدا اقدام به هو کردن بازیگران در صحنه کنند.

عکس/حضور برهنه یک بازیگر در صحنه اپرا جنجال به پا کرد!
عکس/حضور برهنه یک بازیگر در صحنه اپرا جنجال به پا کرد!

هنگام اجرای اپرای مشهور جواکینو روسینی به نام «ویلیام تل» در لندن، حضور یک بازیگر زن کاملا عریان در صحنه نمایش، تماشاگران را به واکنش وادار کرد. تماشاگران این اپرا، در شب افتتاحیه آن با صحنه‌ای روبه‌رو شدند که روسینی در اولین اجرای نمایش در سال ۱۸۲۹ تصورش را هم نمی‌توانست داشته باشد. تماشاگران تا قبل از این کار غیرمنتظره، نوازندگان و بازیگران اپرا را مورد تشویق قرار دادند، اما واکنش آنها به حضور یک زن برهنه بسیار شدید بود و با هو کردن‌های متوالی به این حرکت واکنش نشان دادند.

کسپر هولتن مدیر اپرا، پس از اظهار تاسف در این‌باره گفت : «این اجرا از اپرای روسینی، شامل صحنه‌ای است که روی خشونت عیان و سواستفاده از زنان در زمان جنگ تمرکز می‌کند، تا با ایجاد حسی ناخوشایند در روح مخاطب نفوذ کند. از کسانی که از دیدن این صحنه آزرده شدند، عذرخواهی می‌کنم.»

دامیانو میچیلتو کارگردان اپرا با اشاره به اینکه قصد نداشته، تغییری در شکل اصلی اپرا ایجاد کند، گفت: «عوامل و بازیگران کار نیز با این اجرا احساس راحتی نمی‌کردند. تنها هدف ما این بود که خشونت را نشان دهیم.»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *