پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴ قبل از ظهر به وقت تهران

عملکرد خیره کننده والیبالیست های ایران از نگاه آمار

مجله انلاین دوستان :  تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه ۳ بر یک و امتیازهای ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۹، ۲۳-۲۵ و ۲۸- ۲۶ بر برزیل فائق شود و با ۴ امتیاز و با اقتدار به عنوان سرگروه به نیمه‌نهایی رفت.

در پایان این مسابقه امیر غفور به تنهایی ۲۳ امتیاز گرفت و به این ترتیب وی امتیازآورترین بازیکن میدان شد. پس از غفور، لوکارلی از برزیل با ۱۷ امتیاز در جایگاه بعدی قرار گرفت.

* آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در بخش‌های حمله، دفاع و سرویس به این شرح است:

در بخش حمله امیر غفور از مجموع ۳۹ حمله، توانست ۲۲ امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از غفور، مجتبی میرزاجانپور از ۲۳ حمله خود موفق شد ۱۳ امتیاز کسب کند. عادل غلامی هم در این بازی ۱۰ حمله انجام داد و موفق به کسب ۶ امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد.

در حالی که شهرام محمودی به علت مصدومیت نتوانست تیم ایران را همراهی کند، امیر غفور در این مسابقه کاملاً جالی خالی وی را پر کرد.

در دفاع سید محمد موسوی در تیم ایران از مجموع ۸ دفاع خود توانست ۳ امتیاز کسب کند و پس از وی، سعید معروف ۱۱ دفاع انجام داد که موفق به کسب ۲ امتیاز شد. آرمین تشکری هم ۴ دفاع انجام داد و توانست تنها یک امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد.

در سرویس‌ها سعید معروف از ۱۷ بازی که پشت خط سرویس قرار گرفت موفق شد یک امتیاز مستقیم کسب کند. فرهاد قائمی هم ۱۶ بار سرویس زد و توانست یک امتیاز برای ایران کسب کند. مجتبی میرزاجانپور هم از ۱۷ سرویس موفق به کسب تنها یک امتیاز شد.

جدول آماری عملکرد ملی پوشان را در زیر مشاهده می فرمایید:

عملکرد خیره کننده والیبالیست های ایران از نگاه آمار
عملکرد خیره کننده والیبالیست های ایران از نگاه آمار
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *