پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

عقده‌های جنسی یکی از عوامل اصلی پیوستن جوانان به داعش

www.dustaan.com-عقده‌های جنسی یکی از عوامل اصلی پیوستن جوانان به داعشمجله انلاین دوستان :  به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، “سازمان عدالت و توسعه” مصر، عقده‌های سرکوب‌شده جنسی را یکی از عوامل پیوستن جوانان به داعش اعلام کرد.
سایت خبری “بوابه فیتو” دراین‌باره نوشت: این سازمان به نتایج و نظریاتی دست یافته است که ثابت می‌کند بسیاری از جوانان داعشی به دلیل سرکوب امیال جنسی‌شان به داعش پیوسته‌اند.
سازمان عدالت و توسعه همچنین از روان‌شناسان جهان خواست تا به بررسی دقیق این پدیده در میان جوانان داعشی بپردازند.
این سازمان در ادامه با استناد به ارتباط میان افراط‌گرایی دینی و سرکوب جنسی گفت: گروهک تروریستی داعش به دلیل همین امیال جنسی است که با توجیهات باطل دینی، بازار خرید و فروش کنیز و زنان را ایجاد کرده است.
ازدواج سران داعش با زنان متعدد و شیوع پدیده جهاد نکاح از پدیده‌هایی است که برای اثبات این نظریه ارائه شده است؛ چرا که این گروهک از همین موضوعات برای تبلیغات و جذب جوانان استفاده می‌کند.

افراط‌گرایی و خروج از مسیر حق سبب می‌شود تا دین به ابزاری جهت کسب قدرت و لذت تبدیل شود و داعش برای ارضا نیازهای نفسانی خود هر جور که دوست دارد دین را تفسیر و ارائه می‌کند.
جالب اینجاست، داعشی‌ها که همه جور جنایت و تجاوز علیه زنان و دختران عراقی و سوری را برای خود حلال می‌دانند، بسیاری از زنان را تنها به دلیل نبستن روبنده، شکنجه کرده و تعداد زیادی از مردان را به اتهامات اثبات نشده سنگسار و اعدام می‌کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *