سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

عضو ایرانی داعش در لندن مردم را به زدن سر تهدید کرد!

مجله انلاین دوستان :  پلیس انگلیس یک ایرانی ۴۱ ساله را که با یک چاقوی خمیده مخصوص بریدن سر در خیابان های لندن مردم را تهدید کرده بود، به خاطر نیمه فعال بودن سفارت ایران در این کشور نتوانست مدارک لازم برای دیپورت کردن وی را به دست آورد.

پایگاه روزنامه دیلی تلگراف (DailyTelegraph) مدعی شد پلیس انگلیس یک ایرانی ۴۱ ساله را که خود را عضو داعش معرفی کرده دستگیر کرده است.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، فرد یادشده که با یک چاقوی خمیده مخصوص بریدن سر در خیابان های لندن می دویده و مردم را تهدید کرده بود توسط پلیس دستگیر شده، اما به علت آن که سفارت ایران در انگلیس هم اکنون در حالت نیمه فعال قراردارد، پلیس انگلیس نتوانست مدارک لازم برای دیپورت کردن وی را به دست آورد و به همین خاطر مجبور شده او را ۲۵۰ مایل دورتر در نقطه ای دیگر آزاد کند!
dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-اخبارداعش-داعش-ارانی-عضو-عکس-تدید-
چاقوی مورد استفاده فرد مهاجم ضبط شده توسط پلیس انگلیس
این روزنامه نوشت فرد یاد شده که سابقه ۴ سال زندان در پرونده خود دارد، پس از گذراندن مدت حبس در نقطه ای مستقر شده اما چند هفته بعد به جرم تهدید شهروندان با چاقو مجدداً دستگیر شده و به مرکزی در پلیس او را در لندن برای دیپورت شدن از این کشور فرستاده شده، اما از آنجا که سفارت ایران در این کشور هم اکنون قادر به صدور مدارک سفر نیست امکان دیپورت کردن او میسر نشده و این فرد در نقطه ای دیگر در لندن اسکان داده شده است.
منبع:جام نیوز
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *