چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰ قبل از ظهر به وقت تهران

عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی در فارس به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و به هلاکت رساندن عامل شهادت استوار دوم “ایرج ایلانی” در شهر “خشت” شهرستان “کازرون” خبر داد.

 

%postname% سردار  احمد علی گودرزی گفت: در پی تیراندازی منجر به قتل شخصی به هویت “س- ح” و مجروحیت یک نفر دیگر در بخش “خشت” شهرستان “کازرون” توسط فردی به هویت “س- م” و متعاقب آن درگیری با مأموران این شهرستان در سی و یکم خرداد ماه سال جاری که منجر به شهادت استوار دوم ” ایرج ایلانی” شد، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاع از این موضوع که قاتل به همراه دو نفر از همدستانش در منزلی واقع در بخش “خشت” شهرستان کازرون مخفی شده اند، ماموران انتظامی شهرستان، نیروهای یگان تکاور و یگان ویژه پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و مخفیگاه این افراد را مورد محاصره قرار دادند.

گودرزی افزود: پس از اخطارهای متعدد پلیس به این افراد مبنی بر تسلیم کردن خود، آنها توجهی نکرده و به سمت مأموران تیر اندازی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در نهایت پس از مدتی درگیری قاتل اصلی ( س- م ) و یکی از همدستانش به هلاکت رسید و همدست دیگر وی نیز توسط مأموران دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در پرونده این افراد علاوه بر قتل و به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی، سرقت های مسلحانه متعدد نیز وجود دارد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه آنها دو قبضه اسلحه کلاش به همراه شش خشاب و فشنگ های مربوطه کشف شد.

گفتنی است، بر اساس گزارش های به دست آمده، در پی این اقدام پلیس فارس در به هلاکت رساندن و دستگیری متهمان که دست به سرقت و قتل زده بودند، موجی از خوشحالی و رضایت در بین مردم منطقه ایجاد شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *