چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ قبل از ظهر به وقت تهران

طلاق بازیگر زن ا همسرش به دلیل خیانت! +تصاویر

ساندرا بولاک بازیگر معروفی که موفق به دریافت اسکار نیز گشته است در حال جدایی از همسرش انهم به دلیل خیانت و رابطه داشتن با زنان دیگر است!

ساندرا بولاک در سال ۱۹۶۴ در آرلینگتون ویرجینیا به دنیا آمده است. او در فیلم های بسیار زیادی حضور داشته است و برنده جایزه اسکار میباشد.اما این روزها زندگی او از حالت عادی خارج شده است و به یک جنجال رسانه ای تبدیل شده است.

ماجرا از این قرار است که جس جیمز همسر ساندرا به او خیانت کرده و با زن دیگری ارتباط داشته است! جس جیمز به مدت ۱۱ماه و درست زمانی که ساندرا مشغول فیلمبرداری فیلم جدیدش بوده با زنی به نام میشل مک گی رابطه عاشقانه برقرار کرده است. البته دو زن دیگر هم ادعا کرده اند که با جیمز در ارتباط بوده و مدارک خود را نیز ارائه کرده اند.

 بازیگر جدایی بازیگر معروف از همسرش به دلیل خیانت + عکس

پس از اینکه ساندرا متوجه این ارتباط شد، همسرش از او عذرخواهی کرد و ازساندرا بولاک خواست او را ببخشد اما گزارش ها نشان می دهد که ساندرا تصمیمی برای بخشیدن همسرش ندارد و حتی گفته می شود با وکیلش صحبت کرده و کارهای مقدماتی برای جدایی و ترک جس جیمز را نیز انجام داده است.

ساندرا و جس حدود ۵سال پیش بایکدیگر ازدواج کرده اند. جس جیمز قبلا دوبار دیگر نیز ازدواج کرده بود اما این اولین ازدواج ساندرا بولاک بوده است.

 

جس ۴۰ و ساندرا ۴۵سال سن دارند.قبل از ساندرا زنان سرشناس دیگری نیز بوده اند که به محض برنده شدن در اسکار از همسرشان جدا شده اند: هالی بری، جولیا رابرتز و اخرین آنها کیت وینسلت که چند هفته پیش از همسرش طلاق گرفت. آیا جایزه اسکار نفرین شده است!؟

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *