چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

ضرغام قراردادش با پلیس عراق را تمدید کرد

مجله انلاین دوستان : ستاره تیم ملی فوتبال عراق که قرار بود در فصل جابجایی تابستانی راهی پرسپولیس شود قراردادش را با الشرطه این کشور تمدید کرد.

dustaan.com-ضرغام قراردادش با پلیس عراق را تمدید کردبه گزارش  ایسنا، ضرغام اسماعیل یکی از گزینه های اصلی پیوستن به پرسپولیس در فصل جابجایی تابستانی است و قرمز پوشان پایتخت مدتها است که به دنبال جذب این چپ پای عراقی هستند اما او قراردادش را با الشرطه تمدید کرد تا بحث پیوستن او به پرسپولیس به صورت قرضی پیگیری شود.

سایت البغدادیه از تمدید قرارداد ضرغام اسماعیل با الشرطه عراق خبر داد. این سایت عراقی به نقل از حمزه القریشی مدیر رسانه ای باشگاه الشرطه نوشت: هم ضرغام اسماعیل و هم ولید سالم با پیشنهاد تمدید قرارداد خود موافقت کردند و بسیار خوشحالیم که این دو ستاره خود را برای فصل آینده هم در اختیار داریم.

در این صورت آمدن او به پرسپولیس برای یک فصل به صورت قرضی پیگیری خواهد شد. عراقی ها برای ترانسفر این بازیکن به اروپا حساب ویژه ای باز کرده اند و پرسپولیس می تواند ویترین خوبی برای بازیکنان عراقی باشد.

تیم الشرطه عراق در فصل قبل لیگ این کشور در جایگاه سوم قرار گرفت. ضرغام اسماعیل یکی از بهترین بازیکنان الشرطه به شمار می آید که در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵ هم بازیهای درخشانی را به نمایش گذاشت و مورد توجه چند تیم سرشناس آسیایی از جمله پرسپولس قرار گرفت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *