جمعه , ۱۰ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۲ قبل از ظهر به وقت تهران

صدای ۲ خواننده معروف در تیتراژ ماه عسل امسال

www.dustaan.com-mahe-asalمجله انلاین دوستان :   دو خواننده پاپ تیتراژ های ابتدا و انتهای یک برنامه مخصوص ماه مبارک رمضان را می خوانند.

خواننده تیتراژ ابتدایی و انتهایی برنامه «ماه عسل» مشخص شده اند و چهره های مورد نظر در حال انجام مراحل نهایی تولید آثارشان برای پخش در روزهای ابتدایی ماه رمضان هستند.

بر اساس این گزارش «مرتضی پاشایی» و «مهدی یراحی» به عنوان خواننده های تیتراژ ابتدا و انتهای این برنامه انتخاب شده اند و ماه رمضان امسال شاهد پخش صدای این دو خواننده از آنتن زنده شبکه سه خواهیم بود.

برنامه «ماه عسل» از جمله برنامه هایی ست که در سالهای گذشته از شبکه سه و در زمان افطار روی آنتن زنده شبکه سه می رود و همه ساله قطعات تیتراژ های خواننده هایی که انتخاب می شوند، توانسته نظر مساعد دوستداران موسیقی را در به خود جلب کند.

فرزاد فرزین، محسن یگانه، مهدی یراحی، مهدی یغمایی و… از جمله خواننده هایی بوده اند که تا کنون توانسته اند با اجرای تیتراز این برنامه مورد توجه مردم و رسانه ها قرار بگیرند.

انتخاب این دو خواننده برای خواندن تیتراژ این برنامه در حالی صورت گرفت که ظاهرا تلاش های زیادی برای استفاده از برخی چهره های مجاز و حتی زیر زمینی برای حضور در تیتراژ این برنامه صورت گرفته بود و نام های زیادی نیز به میان آمده  اما پس از پیگیری های فراوان، سرانجام «مرتضی پاشایی» و «مهدی یراحی» به عنوان خواننده های تیتراژ این برنامه انتخاب شدند.

در سالهای گذشته قطعاتی «هر جای دنیایی» و «سازش» با صدای «مهدی یراحی» با استقبال جالب توجه دوستداران این برنامه مواجه شده بود.

گفتنی ست پیگیری خبرنگار ما از مدیر برنامه های پاشایی برای تائید خبر نیز سرانجام نتیجه داد و «مهدی کُرد» ضمن تائید حضور این خواننده در تیتراژ «ماه عسل» از تمدید سه باره کنسرت پاشایی در تهران خبر داد.

به گفته وی، پاشایی ۲۵ خرداد نیز دو سانس در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

این خواننده در روزهای گذشته در شهرستان های مختلف به اجرای برنامه پرداخته است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *