چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

شجاعت یک زن باعث دستگیری متجاوزین شد !

dadgahفرار شجاعانه زن جوان از ارابه شیاطین، پرده از اقدامات سیاه دو پسر تبهکار برداشت . قلبش تند‌تند می‌زد، استرس زیادی داشت، شاید این تنها فرصتی بود که خودش را نجات بدهد، به خانواده‌اش فکر می‌کرد و نمی‌خواست تسلیم شود، تصمیمش را گرفت و خودش را از خودرو به بیرون انداخت.
زن جوان وقتی روی زمین غلت می‌خورد سرنخ مهمی را به ذهن خود سپرد و با این کار شجاعانه‌اش دست‌های شیطانی دو جوان را برای همیشه رو کرد.
اوایل آبان‌ماه سال جاری رهگذرانی که در یکی از مناطق حاشیه‌ای کرمان در حال گذر از یکی از خیابان‌های فرعی بودند با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند. زنی جوان در خودروی در حال حرکتی را باز کرد و خود را به بیرون پرتاب کرد.
مردم با دیدن این صحنه شوکه شدند، زن جوان پس از این‌که چندین متر روی زمین غلت خورد در کنار خیابان آرام گرفت، تماشاچیان که شوک زده بودند برای این که ببینند چه اتفاقی افتاده خود را بالای سر وی رساندند و با تعجب دیدند وی زنده‌است. با گزارش این ماجرا به پلیس و اورژانس، دقایقی بعد آنان سرصحنه حاضر شدند و با زن جوان که به خاطر پرت شدن از داخل خودرو بشدت زخمی شده بود روبه‌رو شدند.تیم پزشکی برای مداوای این زن، وی را به بیمارستان انتقال داد و پلیس نیز تحقیقات محلی خود را در این زمینه آغاز کرد.
یک ساعت بعد که وضعیت جسمانی زن جوان با تلاش پزشکان کمی بهتر شده بود وی تحت بازجویی مأموران قرار گرفت و به آنان گفت: ساعت ۴ عصر از اداره تعطیل شدم و می‌خواستم به خانه برگردم که سوار پرایدی با ۲ سرنشین جوان شدم. هنوز چند دقیقه‌ای حرکت نکرده‌بودیم که راننده مسیرش را تغییر داد و به حاشیه شهر رفت، خیلی ترسیده بودم و از راننده خواستم کنار خیابان توقف کند ولی وی به حرف‌هایم هیچ توجهی نکرد و پا روی گاز گذاشت.وی در ادامه افزود: نمی‌دانستم چه کار کنم و با داد و فریاد می‌خواستم راننده خودرو‌هایی را که در خیابان بودند متوجه خودم کنم که سرنشین دیگری که در صندلی جلو بود مرا زیر مشت و لگد گرفت و با چاقو تهدیدم کرد اگر صدایم در بیاید مرا خواهندکشت، وضعیت بدی بود می‌دانستم آنان جوان‌های بی‌رحم و شیطان صفتی هستند و می‌خواهند مرا به زور تسلیم نقشه سیاهشان کنند. به‌خاطر همین به دنبال راه چاره‌ای می‌گشتم تا از دستشان فرار کنم.
زن جوان گفت: وقتی دیدم با داد وفریاد کار به جایی نخواهم برد با گریه و التماس خواستم دست از سرم بردارند و گفتم حاضرم به آنان پول و طلاهایم را بدهم ولی آنان هیچ اعتنایی به حرف‌‌هایم نمی‌کردند تا این که به سرم زد خودم را از خودرویشان به بیرون پرتاب کنم. بدین ترتیب به دنبال فرصتی می‌گشتم تا نقشه خطرناکم را به‌اجرا بگذارم، استرس زیادی داشتم و قلبم تند تند می‌زد، بالاخره تصمیمم را گرفتم و هنگامی که آنان به یک سرعتگیر نزدیک شدند و سرعتشان را کم کردند در را باز کردم و خودم را بیرون انداختم و زمانی که روی زمین غلت می‌خوردم شماره خودرویشان را برداشتم.وی در برابر حیرت مأموران که آیا تصور نمی‌کرده با این کار جانش را از دست می‌دهد، گفت: آن زمان به خانواده‌ام فکر می‌کردم و حاضر بودم بمیرم ولی تسلیم نیت شیطانی آن دو جوان نشوم. به‌خاطر همین ریسک کردم تا خودم را از دست آنان نجات دهم.
با اظهارات
زن جوان شجاع، تیمی ویژه با دستور سرهنگ کارآگاه هوشنگ ‌پوررضاقلی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان مأموریت یافتند بااستفاده از سرنخ‌ طلایی که این زن جوان در اختیارشان گذاشته بود دو جوان شیطان‌صفت را تحت ردیابی قرار دهند.بدین ترتیب کارآگاهان تجسس‌های میدانی خود را آغازکردند و با ردیابی پلاک خودروی پراید موفق شدند نشانی راننده را در یکی از محلات کرمان به‌دست آورند و در کمتر از چند ساعت مخفیگاه هر دو جوان تبهکار را شناسایی کنند.
تیم تجسس همراه با چند تیم دیگر در یک عملیات ضربتی موفق شدند هر دو جوان شیطان‌صفت را در مخفیگاهشان دستگیر کنند و در بازرسی از آنجا چندین چادر نیز به‌دست آوردند.این دو جوان که سعید ۲۲ و محمد ۲۳ ساله هستند در بازجویی‌ها ادعا کردند تاکنون کسی را تحت آزار و اذیت قرار نداده‌اند ولی هنگامی که دریافتند زن جوان از مرگ نجات یافته و شماره پلاک را وی در اختیار پلیس قرار داده‌ لب به اعتراف گشودند و پرده از نقشه سیاه خود برداشتند.
سرهنگ کارآگاه هوشنگ پور رضا قلی در این باره به شوک گفت: اقدام این زن در نجات خود از دست این دو جوان تبهکار و همچنین به ذهن سپردن شماره خودروی آنان بسیار ستودنی است و کار بسیار شجاعانه‌ای بود که شاید کمتر کسی در این وضعیت دست به چنین کاری بزند.
وی در ادامه افزود: هنگامی که این ماجرا به پلیس آگاهی گزارش شد، مأموران با ردیابی پلاک موفق شدند در کمترین زمان ممکن آنان را به دام بیندازند.سرهنگ پوررضا قلی افزود: مردان شیطان صفت در بازجویی‌ها گفتند قصد داشتند دختران و زنان دیگری را با استفاده از همین شگرد یعنی تحت عنوان مسافر به حاشیه شهر بکشانند و آنان را شکنجه بدهند که با کار شجاعانه این زن، نقشه آنان برای همیشه باطل شد.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان درپایان گفت: این دو جوان به اتهام ربودن زن جوان و قصد آزار و اذیت وی به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شده‌اند و پرونده شان تا چند روز آینده در دادگاه کیفری استان کرمان تحت بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع : فرارو

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *