پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶ بعد از ظهر به وقت تهران

سگ وحشی صورت دختر ۱۲ ساله را تکه تکه کرد + تصاویر

سگ وحشی در حالی که دخترک خواب بود به او حمله و صورتش را تکه پاره کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،جورجیا سورنی ۱۲ ساله در حالی که در منزل خود در حال استراحت بود با سگی وحشی مواجه شد که آن سگ ناگهان به او حمله و صورتش را تکه و پاره کرد به صورتی که طی این حادثه او مجبور شد ۵۰ بخیه بزند.

 

 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث روز

دوست خانوادگی آن‌ها در حالی که سگش را برای گردش بیرون برده بود، تصمیم می‌گیرد به این خانواده سری بزند. او سگش داکوتا را هم با خود می‌برد اما با لحظه‌ای غفلت سگ به داخل اتاقی که جورجیا درآن خواب بود می‌رود و به او حمله می‌کند.

 

 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث روز

لازم به ذکر است، این خانواده از خانم وایت مربی سگ شکایت کرده و او را دادگاهی کردند. مادر جورجیا می‌گوید من نمی‌خواهم دادگاه این خانم را به زندان بفرستد و او را از کودکش دورکند، تنها چیزی که می‌خواهم این است که او مسئولیت کارش را قبول کند.

در این دادگاه جورجیا علی‌رغم پیشنهاد دادگاه برای درخانه ماندن و برقرار کردن ارتباط ویدویی، به دادگاه آمد و با دیدن فیلم حمله سگ به او، دوباره آن ماجرا برایش تداعی شد. اما او در کمال آرامش و با دقت به تمام سوالات وکلا پاسخ داد.

 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث روز

خانم وایت مسئولیت کارش را پذیرفت و گفت من هرگز سگی برای خود نداشتم و تنها از آن‌ها مراقبت می‌کردم. اما دادگاه به جرم داشتن چنین سگ خطرناکی و با توجه به اتفاقی که برای جورجیا افتاد، او را به ۶ سال زندان محکوم کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *