پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ بعد از ظهر به وقت تهران

سگی که با فداکاری جان صاحبش را از سرمای شدید نجات داد! +تصاویر

مرد میانسالی که به دلیل شکستگی گردن در خارج از خانه و در درمای منفی ۲۱ درجه گرفتار شده بود در حالی که پوشش مناسبی نیز نداشت، با فداکاری سگش از مرگ حتمی نجات یافت!

تسنیم: مردی که گردنش در خارج از منزل شکست و در شرایطی که پوشش مناسبی برای دمای زیر صفر درجه نداشت به طرز شگفت‌آوری از مرگ گریخت.

بر اساس گزارش گاردین، سرمای کشنده و شکستگی گردن حتی بعد از ۲۴ ساعت نتوانست جان مرد را که با پوششی نامناسب در میان برف و یخ گرفتار شده بود را بگیرد.

این مرد اهل میشیگان نزدیک به ۲۴ ساعت به لطف سگ خود که او را در طول شب گرم نگه داشت از مرگ گریخت.

«باب»(Bob) که کلبه خود را برای جمع‌آوری هیزم در شب سال نو ترک کرده بود هنوز چند متری از خانه درو نشده بود که روی یخ لیز خورد و گردنش شکست.

این اتفاق زمانی برای باب رخ داد که او فقط یک جفت دمپایی در پا و یک پیراهن معمولی به تن داشت و این در حالی بود که دماسنج دمای ۴ درجه زیر صفر را نشان می‌داد.

باب می‌گوید:”من برای رسیدن کمک فریاد زدم، اما نزدیکترین همسایه در ۴۰ متری خانه من قرار دارد و در نتیجه فریادهای من بی پاسخ ماند.

اما در اوج ناامیدی «کلسی»(Kelsey) سگ شکاری دورگه پنج ساله و طلایی رنگ باب سر می‌رسد و او را با لیس زدن دست و صورتش بیدار نگه می‌دارد.

به گفته «باب»، «کلسی» تا صبح از کنارش تکان نخورد و روی او دراز کشید و بدن صاحبش را گرم نگه داشت.

در نهایت بعد از گذشت حدود ۲۴ ساعت صدای پارس‌ها و زوزه‌های «کلسی» همسایه باب را از ماجرا خبردار کرد.

همسایه زمانی بالای سر «باب» رسید که دمای هوا منفی ۲۱ درجه بود.

«باب» بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت و به گفته پزشک معالجش “او خیلی خوش‌شانس بوده که «کلسی» متوجه ماجرا شده و خود را به صاحبش رسانده است”.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *