پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

سریال «سرزمین کهن» پس از «معمای شاه» پخش می‌شود

سریال تاریخی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد مسعود  قرار است پس از اتمام مجموعه «معمای شاه»، از شبکه یک سیما پخش شود.

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,سرزمین کهن

فاز سوم «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد مسعود این روزها در حال تصویربرداری است و قرار است پس از اتمام مجموعه «معمای شاه»، از شبکه یک سیما پخش شود.

پس از شروع دوباره تصویربرداری مجموعه «سرزمین کهن» خبری مبنی بر جایگزینی آرش مجیدی به‌جای شهاب حسینی منتشر شد. مجیدی که این روزها سخت درگیر حضور در این پروژه است درباره نقش خود به «صبا» گفت: نقش اولی که در فاز اول علی شادمان ایفا می‌کرد، در فاز دوم شهاب حسینی آن را ادامه داد و در فاز سوم به من سپرده شده است و من جایگزین شهاب حسینی شدم. در این سریال به این کاراکتر در سن‌های مختلف پرداخته می شود.

 

مجیدی نقش خود را در «سرزمین کهن» از دیگر نقش‌هایی که تا به امروز بازی کرده است متفاوت دانست و گفت: این نقش با نقش‌هایی که تا‌به‌امروز کار کرده‌ام کاملا متفاوت است زیرا قصه «سرزمین کهن» هیچ ارتباطی با پروژه‌هایی که کار کرده‌ام نداشته و فضای کار کاملا متفاوت است. علاوه بر این یکی از حسن‌های کار شخص کمال تبریزی است ضمن این‌که «سرزمین کهن» خوش‌قصه و در پروسه تاریخ معاصر است و همه این ویژگی‌ها مجموعه را جذاب و خاص می‌کند.

 

آرش مجیدی در پایان گفت: کارکردن با کمال تبریزی خیلی خوب و دلچسب است و در حال حاضر ما منتظر این هستیم که بعد از اتمام «معمای شاه» این سریال روی آنتن برود.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *