پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

سرکرده داعش در یمن به هلاکت رسید

 منابع خبری گزارش دادند جلال بلعید سرکرده (گروه تکفیری – صهیونیستی) داعش در یمن به هلاکت رسید.

اخبار,اخبار بین الملل,سرکرده داعش در یمن

به گزارش میزان، الجزیره در خبری فوری اعلام کرد، جلال بلعید فرمانده گروه تروریستی  داعش در یمن به همراه سه تن دیگر بامداد امروز پنجشنبه در حمله هوایی به هلاکت رسید.

طبق اخبار منتشر شده در رسانه های یمن بلعیدی به همراه سه تن از همراهانش طی یک حمله هوایی هواپیمای بدون سرنشین قبل از طلوع آفتاب امروز در جاده شهر ساحلی شقره به هلاکت رسیده است.

ظهور داعش در یمن بعد از بیعت مجموعه ای از گروه تروریستی القاعده به فرماندهی جلال بلعیدی با ابوبکر البغدادی رهبر گروه داعش در عراق صورت گرفت.

گروه بلعیدی از ماه اوت سال گذشته ( مرداد ماه ) با جدا شدن از گروه القاعده، بیعت خود را با بریدن سر سه سرباز و اعدام ده تن دیگر به روش کشتارهای وحشیانه داعش در عراق و سوریه با این گروه اعلام کرد.

گروه های تروریستی مثل القاعده و داعش از ششم فروردین سال جاری که کشورهای ائتلاف به رهبری سعودی تجاوز خود به یمن را آغاز کردند در برخی شهرهای جنوبی یمن جان تازه ای گرفته و با حمایت مالی و تسلیحاتی عربستان دست به اقدامات تروریستی در صنعا و دیگر شهرهای این کشور زدند.

عملیات عربستان علیه مردم یمن با اقدامات تروریستی این گروه‌ها همسو شده و تأسیسات زیربنایی و خدماتی و مساجد و بیمارستان‌ها را هدف عملیات خود قرار می‌دهند که بر اثر آن تاکنون ده‌ها هزار نفر از جمله زنان و کودکان شهید یا مجروح شده‌اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *