سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۳ قبل از ظهر به وقت تهران

سروش جمشیدی در یک سریال نوروزی +تصاویر

سریال مرز خوشبختی قرارا است در ایام نوروز از ساعت ۲۱ از تلوزیون پخش شود، در این سریال بازیگرانی چون، سروش جمشیدی، مریم معصومی و رضا یزدانی حضور خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم: سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام در حالی برای نمایش در ایام نوروز آماده می‌شود که ضبط آن پایان یافته و در مرحله صدا گذاری و تدوین است. این سریال که در آن بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ،‌امیر حسین آرمان، مهدی سلوکی و شهرزاد کمالزاده به ایفای نقش می‌پردازند قصه سه جوان را روایت می کند که یکی از آنها به عنوان شخصیت محوری این قصه با قرار گرفتن در موقعیت های جالب و مفرح مجبور می شود قبل از آغاز سال جدید از تهران به شهر محلات سفر کند. کاراکتر اصلی قصه، جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می آید و جزو نخبگان علمی می شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می کند علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست…

رسام در گفتگو با پویا با بیان اینکه این سریال طنز صرف نیست ولی فضای شادی دارد، زمان پخش آن را در ایام نوروز ساعت ۲۱ عنوان کرد که در ۱۵ قسمت به روی آنتن خواهد رفت. وی با معرفی آرمان موسی پوربه عنوان آهنگساز و امین عابدی به عنوان تدوین‌گر، ابراز امیدواری کرد این سریال بسیار زودتر از ایام عید برای پخش آماده شود. سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، رضا یزدانی، جواد زیتونی و عباس محبوب آماده دیگر بازیگران این سریال هستند.

%postname%
%postname%
%postname%
%postname%

از جمله عوامل دیگر این سریال می‌توان به علی خودسیانی (نویسنده)، علیرضا رنجبران ( مدیر تصویربرداری)، مهدی آزادی (مدیر صدابرداری)،شاپور دلدار ( مدیر تولید)، سارا صفری (طراح صحنه و لباس)، سحر موسوی (طراح چهره پردازی)، اصغر پسندپور (مدیرتدارکات)، علی ظهوری (صدابردار)،فرشاد ارج (مدیر برنامه ریزی) اشاره کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *