پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

ستاره های فوتبال ارژانتین با خوش شانسی از مرگ گریختند! +عکس

بازیکنان تیم فوتبال ارژانتین در راه بازگشت از برزیل چند دقیقه ای بیشتر با مرگ فاصله نداشتند! انها با خوش شانسی جان سالم به در بردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس گزارش سایت برزیلی Folha de Sao Paulo در حالی تیم فوتبال آرژانتین دو هفته پیش با یک هواپیمای مشابه هواپیمای سقوط کرده برزیلی پرواز کرد که ممکن بود به سرنوشت آنها دچار شود. این هواپیما که حامل مسی و بازیکنان آرژانتین بود از برزیل به ” بوینوس آیرس” پایتخت آرژانتین پرواز می کرد. آنها در راه بازگشت به آرژانتین  بعد از انجام بازی با برزیل در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ بودند.

نیوئل مسی با خوش شانسی از مرگ گریخت+تصاویر

بنا بر اعای این سایت، این هواپیما در حالی این مسیر را حدود ۴ ساعت و ۴ دقیقه پیمود که تنها با سوخت کامل می توانست ۴ ساعت و ۲۲ دقیقه پرواز کند. به عبارت دیگر تنها ۱۸ دقیقه تا پایان سوخت کامل این هواپیما زمان باقی بود. مسئولان آرژانتینی به افزایش ۴۵ دقیقه ای زمان این پرواز و توان هواپیما اعتراض کردند.

گفتنی است؛ گزارش های اولیه در خصوص علت  سقوط هواپیمای برزیلی حاکی از آن بود که این هواپیما حدود ۲۰ دقیقه بیشتر از توان خود پرواز کرده است. بر اثر این حادثه ۷۱ مسافر از جمله ۱۹ تن از بازیکنان یک تیم فوتبال باشگاهی برزیل کشته شدند.

نیوئل مسی با خوش شانسی از مرگ گریخت+تصاویر
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *