سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۱ قبل از ظهر به وقت تهران

سایت عربستانی مدعی شد: طارمی اجازه بازی با الهلال را ندارد

یکی از سایت های خبری عربستان مدعی شده است که مهدی طارمی، مهاجم تیم پرسپولیس اجازه ندارد تیمش را در دیدار برابر الهلال همراهی کند.

%postname%

به‌ گزارش ‌ایسنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس و الهلال عربستان به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار قرار است که سه شنبه و در عمان برگزار شود.

 

سایت القلم الحر عربستان مدعی شد که مهدی طارمی نمی‌تواند سرخ پوشان را در دیدار برابر الهلال همراهی کند.

 

این سایت عربستانی نوشت: مهدی طارمی بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری دیدار برابر الهلال را از دست داده است. او در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کارت قرمز دریافت کرده و براساس قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند در دیدار بعدی تیمش به میدان برود.

 

این ادعای سایت سعودی درحالی است که پیش از این فدراسیون فوتبال ایران، طارمی را به خاطر دریافت کارت قرمز در لیگ قهرمانان آسیا از بازی بعدی پرسپولیس در لیگ محروم کرد و اجازه نداد تا این بازیکن در دیدار برابر پدیده که با تساوی دو بر دو به پایان رسید به میدان برود.

 

اگر این تصمیم لیگ ایران اشتباه بوده باشد می‌توان آن را تصمیم نابخشودنی دانست، چرا که اگر طارمی در دیدار برابر پدیده به میدان می‌رفت چه بسا پرسپولیس پیروز می‌شد و جام قهرمانی را در نهایت بالای سر می‌برد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *