پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ قبل از ظهر به وقت تهران

زور آزمایی ناوهای ایران و آمریکا تنش ساز می شود

مجله انلاین دوستان :  این حرکت می تواند آغازی بر تنش بین ایران و آمریکا باشد، زیرا هر دو کشور سعی بر اینکه دارند که زور آزمایی جدی را در یمن انجام دهند.

www.dustaan.com-زور آزمایی ناوهای ایران و آمریکا تنش ساز می شودبه گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت آمریکایی وانشگتن فری بیکن (freebeacon) در گزارشی نوشت: «ناوهای ایرانی در روز چهارشنبه عصر به یمن رسیدند و این حرکت می تواند آغازی بر تنش بین ایران و آمریکایی که هر دو با ناوهای خود در این منطقه حاضر شده اند، باشد.»

این سایت نوشت: «درست چند روز بعد از اینکه آمریکا از ارسال دو ناو به سمت یمن خبر داد، اکنون دو ناو ایرانی در نزدیکی یمن قرار گرفته اند. این حرکت می تواند آغازی بر تنش بین ایران و آمریکا باشد، زیرا هر دو کشور سعی بر اینکه دارند که زور آزمایی جدی را در یمن انجام دهند.»

این سایت در ادامه افزود: «آمریکا و برخی از کشور های نگران این هستند که ایران با استفاده از محموله های دریایی به یمن سلاح ارسال کند و خبرها حاکی ازاین است که این ناو ایرانی قرار است برای سه ماه در این منطقه بماند.

مقامات ایران با صراحت کامل از حضور ایران در آبهای بین المللی دفاع کردند و آنها اعلام کردند این ناو ها فعلا در نزدکی یمن خواهند ماند و عجله ای برای برگشت آنها نیست.»

www.dustaan.com-زور آزمایی ناوهای ایران و آمریکا تنش ساز می شود۱

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *